اعضای هیات علمی

ابوالقاسم ابراهیمی

ابوالقاسم ابراهیمی

ابوالقاسم ابراهیمی    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
بهرنگ البرزی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتری به برند دکترتو کارشناسی ارشد 1397/05/23
ریحانه امیرآبادی زاده بازاریابی سبز و نقش آن در توسعه پایدار صنایع دستی ایران: مطالعه موردی بازاریابی فرش دستباف ایران و بهینه سازی آن با رویکرد پایداری کارشناسی ارشد 1395/05/03
محمد چرومی زاده آسیب شناسی وضعیت بسته بندی محصولات شرکت ابزار و یراق چرومی از منظر مشتریان و ارائه راهکار در این زمینه کارشناسی ارشد 1395/12/15
ندا دزفولی اجرای طرح مدیریت استراتژیک برند در شرکت تولیدی و بازرگانی راهبران اوای تولید پویا کارشناسی ارشد 1394/11/11
فاطمه دوکوهکی شناسایی گلوگاه‌های کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمده‌فروش-خرده‌فروش در کانال توزیع واحدهای تولید مواد غذایی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز کارشناسی ارشد 1400/11/19
مرضیه ابلاغ جهرمی ارائه الگوی نقش عوامل بازاریابی در توسعه گردشگری با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: موزه نارنجستان شیراز) کارشناسی ارشد 1396/12/08
هومن قلمی واکاوی شاخص‌های توسعه‌ی فرهنگ گردشگری پایدار (موردمطالعه مقصد گردشگری شیراز) کارشناسی ارشد 1402/12/14
سیده فاطمه حسینی ارائه الگوی بخشبندی مشتریان سازمانی در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت نوشین شیراز) کارشناسی ارشد 1401/11/15
سیده شیما کارانجام طراحی مدل جامع فرهنگ سازمانی با روش فراترکیب و اولویت بندی عوامل این مدل با استفاده از روش گروه متمرکز (مورد مطالعه: برج پژوهشی محمد رسول ا...(ص) دانشگاه علوم پزشکی شیراز) کارشناسی ارشد 1395/06/28
امیرحسین کاظمی نسب مدلسازی و بهینه یابی آمیخته بازاریابی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره فازی ( مطالعه موردی شرکت توان صنعت پلاستیک) کارشناسی ارشد 1395/06/31
زهرا خدابخشی سورشجانی ارائه الگویی برای شناسایی و رتبه بندی اثر ابعاد برچسب بر قصد خرید مشتریان محصولات لبنی کارشناسی ارشد 1396/12/15
حیدرعلی مهرابی گسک ارزیابی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی و فروش با استفاده از مدل های تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی :شرکت آب معدنی سپیدان) کارشناسی ارشد
مهنوش مهران ارائه چارچوبی برای شناسایی سبک‌زندگی خریداران برندهای لوکس با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه: خریداران برندهای لوکس پوشاک در شیراز) کارشناسی ارشد 1398/11/30
سحرسادات محمدی ارزیابی و اولویت بندی پیمانکاران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی و تابع زیان تاگوچی کارشناسی ارشد 1394/06/24
امیرحسین محمدیان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر انتخاب درگاه‌های پرداخت الکترونیک در خرید آنلاین با استفاده از تکنیک‌های فرافکن کارشناسی ارشد 1401/06/19
امین نیکبخت طراحی و ارزیابی برنامه‌های وفادارسازی مشتریان بیمه براساس ارزش طول عمر آنها (مورد مطالعه : مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1397/11/28
امنه پاکدلیان ارائه الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری شهر شیراز کارشناسی ارشد 1397/02/30
انیس رهگذر ارائه چارچوب پیامدهای خودناهمخوانی های مصرف کنندگان نسل Z کالاهای لوکس تقلبی کارشناسی ارشد
الهه رحیمی نو بررسی میزان رضایت مشتریان از سطح کیفیت خدمات هتل همای شیراز کارشناسی ارشد 1395/12/15
رضا رستگاری ارائه مدل ساختاری معادله ای اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام کارشناسی ارشد 1400/06/31
سارا روانشید شیرازی بررسی ابعاد گرافیکِ وب‏سایتِ دانشگاهی و تحلیل شکاف ادراکیِ کاربران از کیفیتِ بصریِ آن(مورد مطالعه: وب‏سایت دانشگاه شیراز) کارشناسی ارشد 1396/07/17
آرزو ریاحی سامانی شناسایی عناصر بسته بندی و رابطه ی آن با انجام خرید بی برنامه ی مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه هایپر استار شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1398/03/22
سجاد سمائی ارائه ی الگوی رفتار سفیر برند مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد نظری زمینه ای (مورد مطالعه شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1400/09/23
سارا صدیقی کراده ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت پذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) کارشناسی ارشد 1400/02/30
الهام شرفی اندازه گیری کارایی بانک سپه (سرپرستی استان فارس) با استفاده از تحلیل پوششی داده ای پویا کارشناسی ارشد 1393/06/31
سحر شریفیان جزی مطالعه تطبیقی کارایی دانشکده های دانشگاه شیراز با تحلیل پوششی داده های پنجره ای با مرز دوگانه کارشناسی ارشد 1395/11/03
میلاد شوشتریان شناسایی عوامل انگیزشی و بازدارنده در جذب بخش‌‌های مختلف مخاطبان به مجموعه‌‌های سینمایی(مورد مطالعه: مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب) کارشناسی ارشد 1400/06/31
علیرضا سبحانی ارائه چارچوب برای ارزیابی همراه بانک ها از منظر کاربران کارشناسی ارشد 1399/11/30
محمد تهمتنی سنجش کیفیت خدمات ادارات پست استان فارس با استفاده از مدل های سروکوال، سروپرف و روش تحلیل پوششی داده ها کارشناسی ارشد 1394/12/16
پریا طاهری موگویی ارائه چارچوبی جهت بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان رستوران‌ها (مورد مطالعه: رستوران هفت¬خوان شیراز) کارشناسی ارشد 1396/12/16
محمدجواد وفاجو توریسم درمانی و بررسی نقاط ضعف ها، قوت ها، فرصت‌ها و تهدیدات شهر شیراز در این زمینه کارشناسی ارشد 1398/04/31
فرخنده زمانی تحلیل عوامل موثر بر گرایش مشتریان نسبت به نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با نقشه شناختی فازی (مورد مطالعه کودکان گروه سنی 9 تا 12 سال شهر شیراز). کارشناسی ارشد 1401/06/30
بنفشه اکبری طراحی چارچوب ارتقاء مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک مسکن شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1395/08/16
نیلوفر علوی بررسی تاثیر آگاهی از برند شهر شیراز بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات صنایع دستی شیراز(مورد مطالعه : خاتم شیراز) کارشناسی ارشد 1400/06/31
احمد المحمد طراحی مدل بازاریابی پایدار در صنعت آلومینیوم (مورد مطالعه شرکت اور عمومی) کارشناسی ارشد 1401/11/15
علاء ال محی استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چند شاخصه برای ایجاد بازاریابی سبز (مورد مطالعه: کارخانه‌ی سیمان سماوه) کارشناسی ارشد 1401/11/15
هادی عزیزی نژادکشکویی ارزیابی کارایی شعب بانک قوامین شهر شیراز با استفاده از تحلیل پنجره ای داده ها و ارائه راهکارهای ارتقاء کارایی کارشناسی ارشد 1394/06/30
جمال بیگی ارائه چارچوبی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک و تأثیر آن بر قصد خرید محصولات غذایی سبز کارشناسی ارشد 1396/09/22
حکیمه درویشی تدوین راهکارهای بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان کارشناسی ارشد 1393/12/20
سنا اسفندیاری ارائه الگوی بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز کارشناسی ارشد 1399/06/05
مرجان فخارزاده ارائه الگوی عوامل مؤثر بر قصد پذیرش مشتریان محصولات جدید فراسودمند لبنی با توسعه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده کارشناسی ارشد 1396/12/15
هانیه فرخنده طهرانی بررسی راهبردی فعالیت های هنری قابل ارائه در خدمات گردشگری شهر شیراز با رویکرد مدیریت طراحی کارشناسی ارشد
اناهیتا حاتمی ارائه الگوی تاثیرگذاران بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه: صنعت مد) کارشناسی ارشد 1402/10/24
محمدامین همیری ابوالقاسم نژاد تعیین عناصر مؤثر در طراحی تبلیغات بنری آنلاین با استفاده از تکنیک بازی‌وارسازی؛ مورد مطاله صنایع لبنی رامک کارشناسی ارشد
ملیکا حسینی خوراسگانی عوامل تاب‌آوری صنایع کوچک و متوسط در دوران شیوع پاندمی کووید19 با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز) کارشناسی ارشد 1401/10/20
فاطمه جعفری توسعه رفتار پایدار زیست‌محیطی مصرف‌کننده در نسل آلفا با استفاده از بازی‌وارسازی کارشناسی ارشد 1402/12/16
زهرا کاظمی ارائه الگوی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر شرکت‌های نوپا (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس) کارشناسی ارشد 1400/06/31
مهرداد کیانی ارائه چارچوب تصمیم گیری برای برون سپاری فعالیت ها در دانشگاه شیراز با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره کارشناسی ارشد 1394/06/28
زهرا منصورابادی ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک (مورد مطالعه بانک ملت در شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1396/12/08
صباح ملبس شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه کارخانه نساجی ذی قار) کارشناسی ارشد 1401/11/15
علی اصغر مباشری توسعه مدلی جهت سنجش برند کارفرما در گروه صنعتی زرین غزال کارشناسی ارشد 1395/06/31
عاطفه مقدم بررسی و شناخت استراتژی های کارآفرینان موفق صنایع غذایی استان فارس کارشناسی ارشد 1392/06/27
ایران منتصری ارائه چارچوب وفاداری گردشگران داخلی با تاکید بر بازاریابی رابطه‌ای و میانجی‌گری مشارکت گردشگر (مورد مطالعه: شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1398/11/29
نعیمه کامجو اثرات ویژگی‌های تأثیرگذاران صنعت غذا بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در بستر اینستاگرام کارشناسی ارشد
پردیس نیکونام نظامی اولویت‌بندی راهکارهای ارتقا سلامت اداری در کلان پروژه‌های عمرانی شهری با به ‌کارگیری رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره فازی (موردمطالعه: پروژه‌های شهرداری شیراز) کارشناسی ارشد 1399/11/29
فاطمه السادات نیرومند حسینی ارائه یک روش هوشمند به منظور ارزیابی بازار محصولات نوآورانه (موردکاربرد : کالاهای IOT) کارشناسی ارشد 1396/06/25
فرانک روانگرد چالش های استقرار بانکداری دیجیتالی از منظر خبرگان صنعت بانکداری ایران کارشناسی ارشد 1400/11/15
سارا سعادت تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تعامل، اعتماد ، نگرش دانشجویان و ارزش ویژه برند دانشگاه دکتری
زهره سخایی فر آسیب شناسی نظام پیشنهادات در بانک اقتصاد نوین کارشناسی ارشد
کمند سلیمانی ارائه الگوی رفتار پایدار مصرف کنندگان برای کالاهای تندمصرف: مطالعه میوه و تره‌بار در شهر تهران کارشناسی ارشد 1401/06/22
مصطفی یزدی جوشقانی "طراحی مدل برندسازی دانشگاهی با رویکرد بین المللی شدن و اعتباریابی آن در دانشگاه های برترِ دولتی کشور: مطالعه ترکیبی" دکتری 1401/06/30
زیبا یوسفی بررسی رضایت¬مندی مسافرین از خط ویژه اتوبوسرانی شهر شیراز با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) کارشناسی ارشد 1395/12/02
الهام زارع بهینه‌سازی فرایند تشخیص و حفظ مشتریان وفادار در سیستم بانکداری (با رویکرد داده‌کاوی) کارشناسی ارشد 1402/06/08
شبنم زارع طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک کارشناسی ارشد 1399/06/31
مریم مشایخ ارائه¬ی الگوی رفتار جنون خرید و بررسی وضعیت رفتار جنون خرید آنلاین در شهر شیراز کارشناسی ارشد 1400/02/15
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
استراتژی بازاریابی 230342061 3 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0900 الی 1200) 1400/10/25 (0900 - 1100) ترم اول 1400
زبان تخصصی 230348401 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 0900 الی 1100) 1400/10/21 (0900 - 1100) ترم اول 1400
بازارشناسی و مسایل بازاریابی 230349911 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/30 (1000 - 1200) ترم اول 1400
مدیریت تبلیغات و برند 230348431 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/04/24 (1400 - 1600) ترم دوم 1399
مدیریت بازاریابی 230342001 3 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1300) 1400/04/24 (1000 - 1200) ترم دوم 1399
نمایش 5 نتیجه