اعضای هیات علمی

کاظم عسکری فر

کاظم عسکری فر

کاظم عسکری فر    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
گل نوش ال یاسین بررسی تأثیر استفاده از اصول طراحی محیطی و چیدمان فروشگاهی بر رفتار خرید آنی مصرف کننده در خرده فروشی ها کارشناسی ارشد 1397/11/30
زهرا دهقان نجم ابادی ارائه الگوی شبکه دانش (هاب) توسعه فناوری در مگاپروژه‌های صنعت نفت (مورد مطالعه انستیتو ایزومریزاسیون دانشگاه شیراز) کارشناسی ارشد 1400/04/23
سنا اسفندیاری ارائه الگوی بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز کارشناسی ارشد 1399/06/05
ناصر استخر بررسی رابطه ابهام و تعارض نقش با تمایل به رفتار کار نوآورانه سازمانی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در فرودگاه لارستان کارشناسی ارشد 1398/11/30
محمدحسن امیرنژاد ارائه الگوی عوامل موثر بر رفتار درون فروشگاهی انصراف از خرید مشتریان در فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1401/04/06
پگاه جهان بخش تهرانی بررسی نقش تعدیل گری ریخت های انگیزشی-ارزشی شوارتز در ارتباط میان عناصر بصری تبلیغات چاپی و اثربخشی تبلیغات (مورد مطالعه: محصولات لبنی پگاه) کارشناسی ارشد 1399/06/19
محمدحسین کرمی طراحی الگوی آموزش چیدمان درون-فروشگاهی کارکنان فروش شرکت لبنیات رامک با استفاده از تکنیک بازی‌وارسازی کارشناسی ارشد 1400/06/31
زهرا کاظمی ارائه الگوی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر شرکت‌های نوپا (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس) کارشناسی ارشد 1400/06/31
اریا مرحمتی استراتژی‌های بازاریابی اجتماعی در کاهش آثار منفی شبکه‌های اجتماعی در کسب‌و‌کار (مورد مطالعه‌ی صنایع لبنی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز) کارشناسی ارشد 1400/06/28
فاطمه پوربهمن اولویت بندی فناوری های خرده فروشی هوشمند برای فروشگاه های زنجیره ای رفاه کارشناسی ارشد 1400/06/31
ریحانه ره نورد شناسایی و اولویت بندی برنامه های وفادارسازی مشتریان نسبت به جایگاه های سوخت رسانی (مورد مطالعه: شرکت زاگرس ترابر اکسون) کارشناسی ارشد 1399/06/29
مهدی سجادی پور شناسایی و رتبه بندی شاخص های تعیین شیوه خرید خدمات در شرکت آب و فاضلاب شیراز کارشناسی ارشد 1398/04/25
کمند سلیمانی ارائه الگوی رفتار پایدار مصرف کنندگان برای کالاهای تندمصرف: مطالعه میوه و تره‌بار در شهر تهران کارشناسی ارشد 1401/06/22
سونا طیبی ارائه‌ی الگوی ارتباطات بازاریابی در کسب وکارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده هاب شیراز کارشناسی ارشد 1401/05/12
امیرحسین گمرکچی ارائه مدل کسب و کار شرکتهای نوپا در حوزه توزیع مواد غذایی زودمصرف (مورد مطالعه: توزیع نان گرم) کارشناسی ارشد 1397/06/31
پیمان یوسفی پور طراحی الگوی وفادارسازی مشتریان در تجارت کسب و کار به کسب و کار (B2B) در شرکت روان‌گستران صنعت آرین کارشناسی ارشد 1398/11/27
احمد السراج عوامل تعیین کننده تمایل به کارآفرینی اجتماعی در ایران و عراق: یک مطالعه بین فرهنگی کارشناسی ارشد 1402/03/27
حیدر الساعدی ارزشهای تأثیرگذار بر رفتار پایدار مصرف کننده؛ یک مطالعه ی بین فرهنگی کارشناسی ارشد 1402/03/06
علی الصافی رابطه رهبری کارآفرینانه و مشارکت کاری خلاقانه با میانجی‌گری نشاط سازمانی در دانشگاه بصره کارشناسی ارشد 1401/11/03
ماجد السویدی تحلیل شکاف مدیریت خدمات بیمارستانی مبتنی بر انتظارت و ادراکات بیماران: مطالعه موردی بیمارستان آموزشی الدیوانیه کارشناسی ارشد 1401/10/07
محمدامین همیری ابوالقاسم نژاد تعیین عناصر مؤثر در طراحی تبلیغات بنری آنلاین با استفاده از تکنیک بازی‌وارسازی؛ مورد مطاله صنایع لبنی رامک کارشناسی ارشد
ملیکا حسینی خوراسگانی عوامل تاب‌آوری صنایع کوچک و متوسط در دوران شیوع پاندمی کووید19 با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز) کارشناسی ارشد 1401/10/20
فاطمه جعفری توسعه رفتار پایدار زیست‌محیطی مصرف‌کننده در نسل آلفا با استفاده از بازی‌وارسازی کارشناسی ارشد 1402/12/16
فائزه منصوری ارائه مدل تصمیم سطوح زنجیره تامین در مواجهه با بازاریابی کمیابی با استفاده از نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: صنایع گوشتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز) کارشناسی ارشد 1401/11/15
قائد مصلح شناسایی و اولویت‌بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی در بازارهای صنعتی بین‌المللی (مورد مطالعه: صادرات کالاهای صنعتی به کشور عمان) کارشناسی ارشد 1402/06/29
ساینا شیراوژن شناسایی عوامل پیشران در تحول دیجیتال بازاریابی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه ی موردی: شرکت سالیذمرغ) کارشناسی ارشد 1403/01/29
الهام احمدی شولی طراحی مدل، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه همبستگی و رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری در شرکت توزیع نیروی برق شیراز کارشناسی ارشد 1396/12/20
فروغ فرجام ارائه‌ الگوی توسعه‌ی قابلیت‌های شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مدیریت ریسک نوآوری باز کارشناسی ارشد 1400/11/15
سیدمحمدعلی حمیدی ولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری دانشگاه با به کارگیری رویکرد ترکیبی طراحی آزمایشات تاگوچی و تصمیپم گیری چندمعیاره طبقه بندی شده (موردمطالعه: دانشگاه شیراز) کارشناسی ارشد 1400/11/24
لیلا حاتمی ارائه الگوی وفادارسازی برای فروشگاه¬های زنجیره¬ای کارشناسی ارشد 1399/06/26
صبا جوکار شناسایی و ارزیابی ریسک های اجتماعی در پروژه های عمرانی منطقه تاریخی-فرهنگی شهر شیراز با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی کارشناسی ارشد 1399/06/31
میثم کارگر ارائه الگوی سبک خرید مصرف‍کنندگان مبتنی برکیفیت زندگی کاری کارشناسی ارشد 1402/06/29
مهنوش مهران ارائه چارچوبی برای شناسایی سبک‌زندگی خریداران برندهای لوکس با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه: خریداران برندهای لوکس پوشاک در شیراز) کارشناسی ارشد 1398/11/30
امین نیکبخت طراحی و ارزیابی برنامه‌های وفادارسازی مشتریان بیمه براساس ارزش طول عمر آنها (مورد مطالعه : مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1397/11/28
امید رضایی ارائه مدل پذیرش فناوری ارز دیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان شیراز کارشناسی ارشد 1402/06/29
آرزو ریاحی سامانی شناسایی عناصر بسته بندی و رابطه ی آن با انجام خرید بی برنامه ی مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه هایپر استار شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1398/03/22
منصوره روشن ارائه‌ی الگوی برونسپاری بخش‌های منتخب بیمارستان زینبیه شیراز با استفاده از تکنیک¬های تصمیم‌گیری چند معیاره کارشناسی ارشد 1397/09/28
فریده صابرنظراقا طراحی چارچوب و تحلیل شکاف انتظاری و ادراکی از آمیخته بازاریابی در شرکت بازارگستر پگاه منطقه 3 کارشناسی ارشد 1397/11/29
مونا سیاح فر ارایه‌ی مدل زنجیره‌ی ارزش پایدار با استفاده از توسعه‌ی الگوی پورتر و کارت امتیازی متوازن در یک واحد صنعتی (مطالعه‌ی موردی: شرکت پرمیوم‌باند) کارشناسی ارشد 1396/12/12
امیرحسین شایق شناسایی و اولویت‌بندی علل شکست کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط به روش سوارا (مطالعه موردی: شهرک صنعتی آب‌باریک شیراز) کارشناسی ارشد 1398/06/31
میلاد شوشتریان شناسایی عوامل انگیزشی و بازدارنده در جذب بخش‌‌های مختلف مخاطبان به مجموعه‌‌های سینمایی(مورد مطالعه: مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب) کارشناسی ارشد 1400/06/31
فرخنده زمانی تحلیل عوامل موثر بر گرایش مشتریان نسبت به نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با نقشه شناختی فازی (مورد مطالعه کودکان گروه سنی 9 تا 12 سال شهر شیراز). کارشناسی ارشد 1401/06/30
محمدامین بلندپرواز ارائه مدلی برای تبیین انتقام گیری مشتری کارشناسی ارشد 1398/04/26
سحرسادات محمدی طراحی الگو و ساختار دهی مساله گردشگری پایدار –مسئولانه با رویکرد روش‌شناسی چندگانه سیستمی دکتری 1399/11/30
مهدی اسماعیل زاده ارائه الگوی نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان در تصفیه‌خانه نیروگاه سیکل ترکیبی فارس کارشناسی ارشد 1398/06/31
دانیال اسمعیل زاده سودجانی ارزیابی پذیرش فناوری اینترنت اشیا در صنعت نفت و گاز کارشناسی ارشد
علی عبدالله نقش برنامه ریزی استراتژیک سازمان در دستیابی به اهداف توسعه پایدار (مطالعه موردی: اداره کل برنامه ریزی و پیگیری وزارت کشور عراق) کارشناسی ارشد 1402/06/13
هومن اهنی توسعه چارچوبی برای توانمندسازی زنان کارآفرین در ایران در کسب‌وکارهای دیجیتال با رویکرد پدیدارشناسی کارشناسی ارشد
محمدمهدی امیری طراحی مدل بلوغ هوش مصنوعی در صنعت کشاورزی کارشناسی ارشد
امین امیری تحلیل زنجیره تأمین بشردوستانه در مدیریت سوانح و بلایای ایران کارشناسی ارشد 1402/11/10
رضا ارزاقی طراحی مدل چابکی و تاب آوری سازمانی با رویکرد روش شناسی سیستم های نرم: مطالعه موردی در شرکت صنایع الکترونیک شیراز دکتری
فاطمه دوکوهکی شناسایی گلوگاه‌های کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمده‌فروش-خرده‌فروش در کانال توزیع واحدهای تولید مواد غذایی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز کارشناسی ارشد 1400/11/19
الهه اسماعیل زاده طراحی مدل کیفیت تجربه مشتری در گردشگری پزشکی ؛ بیماران بین الملل کارشناسی ارشد
سجاد فرهادپور طراحی نقشه راه بازیابی شرکت های راکد صنایع غذایی (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط کد آیسیک 1030 در استان فارس) کارشناسی ارشد 1402/10/30
محمدرضا فکری سنتز کلسیم کربنات رسوبی از ضایعات سنگ مرمریت استان فارس با پتاسیم کربنات و تولید بتونه به وسیله کلسیم کربنات پوشش داده شده با استئاریک اسید کارشناسی ارشد
سعد عدای شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در شکل‌گیری شهر هوشمند (مورد مطالعه: شهر ناصریه) کارشناسی ارشد 1401/11/15
سیده فاطمه حسینی ارائه الگوی بخشبندی مشتریان سازمانی در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت نوشین شیراز) کارشناسی ارشد 1401/11/15
یلدا جعفری طراحی مدل ارزیابی آمادگی پیاده سازی بیمارستان 5.0 دکتری
معین کاظمی طراحی الگوی زیست‌بوم نوآوری باز با رویکرد سیستمی چندگانه، مطالعه موردی: صنایع الکترونیک شیراز (صا شیراز) دکتری
نیما خادمی گونه شناسی مشتریان در بازاریابی رویداد محور (مورد مطالعه: جشنواره‌ روستایی گل و گلاب میمند فارس) کارشناسی ارشد 1402/04/28
علیرضا معصومی سنتز کلسیم کربنات رسوبی از ضایعات سنگ مرمریت به وسیله سدیم هیدروژن کربنات و استفاده از آن در تولید پولیش خودرو به عنوان ساینده و پرکننده کارشناسی ارشد
نرگس میرانی سرگزی تأثیر استفاده از بازی وارسازی دوره¬های غیررسمی برخط آموزش عالی بر یادگیری خودراهبر، مشارکت و عملکرد تحصیلی دانشجویان دکتری
امیرحسین محمدیان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر انتخاب درگاه‌های پرداخت الکترونیک در خرید آنلاین با استفاده از تکنیک‌های فرافکن کارشناسی ارشد 1401/06/19
علیرضا رشیدی نقش فن آوری های انقلاب صنعتی 4 در بهبود تاب آروی زنجیره تامین شرکت های کوچک و متوسط در دوران پسا کرونا ( مورد مطالعه: صنایع کوچک و متوسط شهرک صنعتی شیراز) کارشناسی ارشد 1402/09/29
فروغ رزمجویی شناسایی ویژگی‌های مدیریت منابع انسانی پایدار و سنجش آن در شرکت گاز استان فارس کارشناسی ارشد
دامون رزمجویی مدل کسب و کار مبتنی بر اقتصاد چرخه‌ای و صنعت 4 در بنادر: مورد مطالعه بندر امام خمینی(ره) دکتری 1401/11/15
علیرضا رضایی علی ابادی طراحی مدل سنجش اقتصاد چرخشی چندسطحی با رویکرد سیستمی (مطالعه موردی: ناحیه صنعتی و معدنی گل‌گهر) دکتری
سجاد سمائی ارائه ی الگوی رفتار سفیر برند مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد نظری زمینه ای (مورد مطالعه شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1400/09/23
سوسن ثابت مقایسه منابع جستجوی اطلاعاتی در رفتار پیش از خرید آنلاین(یک مطالعه بین فرهنگی). کارشناسی ارشد 1402/12/16
شهلا یوسفی طراحی الگوی توسعه‌ی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاه محور پایدار با رویکرد سیستمی چندگانه دکتری
محمدمهدی زارعی ارائه الگوی مسئولیت‌اجتماعیخرده‌فروشی‌ها و رفتار شهروندی مشتریان (مورد مطالعه فروشگاه¬های زنجیره¬ای سروش شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1401/06/28
پروين عباسي آتشگاه تکنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و خانواده شبکه‌اي: مطالعه‌‌ي رابطه‌ استفاده از تکنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و روابط خانوادگي کارشناسی ارشد 1395/12/17
محمد امين بررسي موانع اجراي مدل توسعه اي يونيدو در خصوص تشکيل کنسرسيوم صادراتي در خوشه هاي فرش دستباف در ايران کارشناسی ارشد 1397/11/29
سهيلا اوريده شناسايي و اولويت بندي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي عمليات ناب در دانشگاه شيراز به روش بهترين- بدترين کارشناسی ارشد 1397/06/27
مريم بابادي عکاشه طراحي الگوي زنجيره ارزش خدمات بانکي (مورد مطالعه: بانک ملت) کارشناسی ارشد 1399/06/20
انا بوالوردي زاده ارائه ي مدلي براي انتخاب تامين کننده ي سبز در دانشگاه شيراز با استفاده از رويکرد هاي چند معياره و تئوري راف کارشناسی ارشد 1397/11/27
شهلا ابراهيمي مدل يادگيري ماشين براي پيش‌بيني درماندگي مالي با استفاده از اطلاعات حسابداري و اقتصاد کلان دکتری 1398/06/30
زهرا فريديان سروستاني مکان يابي مدارس بر اساس الگوي توزيع جمعيت دانش آموزي (مطالعه موردي: مدارس دخترانه منطقه چهار شهرداري شهر شيراز. کارشناسی ارشد 1397/10/24
افروزسادات فروغي پور بررسي عوامل مؤثر بر زمينه‌هاي شکل‎گيري افزونه خواهي با تأکيد بر نقش حقوق مالکيت در کشورهاي منتخب کارشناسی ارشد 1396/04/20
پريسا کمالي سروستاني بررسي روشهاي تامين منابع مالي و انتخاب روش بهينه براي پروژه هاي شرکت برق منطقه اي کارشناسی ارشد 1396/12/09
فائزه محمودي تبيين جامعه شناختي رابطة بين استفاده از شبکه هاي اجتماعي مجازي و گرايش سياسي (مورد مطالعه: شهروندان 18 - 48 ساله در شهر نوراباد) کارشناسی ارشد 1400/06/31
عدنان محمدي شولي بررسي رابطه بين نوع مالکيت نهادي و شفافيت راهبري شرکتي و اطلاعات حسابداري در بورس اوراق بهادار تهران کارشناسی ارشد 1398/09/23
الهام مشتاقي ابرقويي مدل سازي و حل مسئله زمان بندي پروژه چند هدفه با محدوديت منابع چند حالته و قابليت انقطاع فعاليت ها با استفاده از الگوريتم هاي فراابتکاري کارشناسی ارشد 1397/06/31
پرديس نيکونام نظامي اولويت‌بندي راهکارهاي ارتقا سلامت اداري در کلان پروژه‌هاي عمراني شهري با به ‌کارگيري رويکرد تصميم گيري چندمعياره فازي (موردمطالعه: پروژه‌هاي شهرداري شيراز) کارشناسی ارشد 1399/11/29
سارا پرنگ بررسي تأثيرکيفيت نهادي بر نوسان رشد اقتصادي در کشورهاي منتخب آسيايي کارشناسی ارشد 1395/12/21
سارا پورعيسي مطالعه مردمنگارانه ي مواجهه ي مردم با ريزگردهاي زيست محيطي: موردمطالعه شهر اهواز کارشناسی ارشد 1397/06/25
رضا رستگاري ارائه مدل ساختاري معادله اي اثربخشي استراتژي بازاريابي تأثيرگذار در بستر اينستاگرام کارشناسی ارشد 1400/06/31
مصطفي صادق نياخرم ابادي تأثير يکپارچگي سيستم هاي اطلاعاتي بر عملکرد مالي با تأکيد بر نقش ميانجي عملکرد هزينه وکيفيت عملکرد با استفاده از معادلات ساختاري دکتری 1399/06/31
محمد سعيدي ارائه الگوي رفتار پيش از خريد مصرف‌کننده (مورد مطالعه: خريداران تلفن همراه در شهر شيراز) کارشناسی ارشد 1400/06/31
امير سيدعليخاني مدلسازي مشتريان استارت‌آپ نرم‌افزاري با رويکرد عامل‌بنيان و تحليل شبکه‌‌ي اجتماعي از منظر متدلوژي استارت‌آپ ناب دکتری 1400/05/05
وحيده شاهين ارائه چارچوبي براي غلبه بر موانع نوآوري سبز در صنايع غذايي و آشاميدني کوچک و متوسط مستقر در شهرک صنعتي بزرگ شيراز کارشناسی ارشد 1399/06/31
يلدا شرفيان طراحي نظام برون سپاري خدمات در کميته امداد امام خميني (ره) استان فارس کارشناسی ارشد 1398/11/30
مهدي ياري ارائه الگوي تبليغات اينترنتي به منظور ترغيب سرمايه‌گذاران به بازار سهام کارشناسی ارشد 1399/06/31
رضا زماني بررسي تأثير برخي از ويژگيهاي فردي و سازماني بر پذيرش کمتر از واقع گزارش کردن زمان به وسيله حسابرس: با توجه به نقش تعديل کنندگي رضايت شغلي کارشناسی ارشد 1396/06/29
اکبر زارع گاريزي مدل سازي نقش واسطه‌اي نگرش نسبت به اطلاعات حسابداري، وضوح نقش و توانمند سازي روانشناختي بر رابطه بين نظام جامع ارزيابي عملکرد و عملکرد مديريتي در شرکت هاي برق منطقه اي دکتری 1396/12/20
محمد زه تاب شناسايي موانع توسعه صادرات غير نفتي در استان فارس با تأکيد بر موانع نهادي کارشناسی ارشد 1398/06/31
ليلا زراعت پيشه رابطه تمرکز مشتري و نسبتهاي سودآوري با تأکيد بر نقش تعديل کنندگي چرخه عمر مشتري کارشناسی ارشد 1396/12/20
محمد ضياييان بررسي پنج فرصت برتر سرمايه گذاري در صنايع فناوري اطلاعات شهر شيراز کارشناسی ارشد 1397/11/30
زينب خسرواني بررسي تاثير تحريم هاي اقتصادي بر نابرابري درآمد در ايران کارشناسی ارشد 1397/11/30
مريم فتوتي زمان‌بندي کلاس‌هاي درس و امتحانات با استفاده از رويکرد ابر ابتکاري (موردمطالعه: دانشکده اقتصاد، مديريت و علوم اجتماعي دانشگاه شيراز) کارشناسی ارشد 1398/04/04
نام درس
 
نمایش 11 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
تئوری های کارآفرینی 230343101 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1330 الی 1530) 1400/10/29 (1100 - 1300) ترم اول 1400
تشخیص فرصت های کارآفرینی 230343111 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1400 الی 1600) 1400/10/22 (1100 - 1300) ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته 230341161 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/18 (0900 - 1100) ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته 230341811 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/18 (0900 - 1100) ترم اول 1400
اخلاق و احکام کسب وکار 230341941 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1530 الی 1730) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
تحقیقات بازاریابی 230348371 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/19 (1100 - 1300) ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت 230341921 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1400 الی 1700) 1400/10/18 (0900 - 1100) ترم اول 1400
تصمیم گیری برای مدیران 230341981 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1500 الی 1800) 1400/04/20 (1600 - 1800) ترم دوم 1399
مدیریت کارخانه 230332671 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0930 الی 1100) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0930 الی 1100) 1400/04/21 (0900 - 1100) ترم دوم 1399
بازاریابی صنعتی و خدمات 230348361 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1500 الی 1700) 1400/04/17 (1500 - 1700) ترم دوم 1399
سیستم‌های خرید انبارداری و توزیع 230332601 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 0930) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 0930) 1400/04/10 (1400 - 1600) ترم دوم 1399
نمایش 11 نتیجه
از 1