دانشکده
اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
حوزه ریاست
کارمندان
واحدها
مقررات
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم اندازها
اعضای هیات علمی
افتخارات
امکانات
ساختار سازمانی
تماس با دانشکده
آموزشی
کارشناسان آموزش
شورای آموزشی
شورای تحصیلات تکمیلی
قوانین و آیین نامهها
فرمها
سوالات متداول
چارت آموزشی بخش ها
رشته حسابداری
رشته جغرافیا
پژوهشی
شورای پژوهشی
مراکز پژوهشی
مرکز کامپیوتر
قطبهای علمی
آزمایشگاهها
کتابخانهها
نشریات پژوهشی
سوالات متداول
آیین نامه ها
اولویت های پژوهشی سازمان ها
پایان نامه ها و رساله های تقاضا محور
جذب امریه سربازی
پژوهشگر برتر
پژوهشکدهها
پژوهشکده تحول در علوم انسانی
دانشجویی و فرهنگی
شورای فرهنگی
انجمنهای علمی
پروژههای دانشجویی
کارآفرینی
تشکلها
نشریات دانشجویی
تربیت بدنی
سوالات متداول
بخشها
اقتصاد
مدیریت
حسابداری
جامعه شناسی و برنامه ریزی اجتماعی
مدیریت جهانگردی و هتلداری
جغرافیا
EN
FA
AR
اعضای هیات علمی
ابوالقاسم ابراهیمی
ابوالقاسم ابراهیمی
(EN Page)
دانشیار
گروه مدیریت
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/aebrahimi
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
وحید ناصحی فر،ابوالقاسم ابراهیمی،محمدرضا سعادت ,جعبه ابزار بازاریابان ,موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی ,1389 ,6-310-469-964-978 ,تهران ,
محمدرضا کریمی علویجه،ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی ,روشهای ورود به بازارهای بین المللی ,نصر قلم ,1395 ,9786009570867 ,تهران ,
وحید ناصحی فر،محمدرضا سعادت،ابوالقاسم ابراهیمی ,برنامه ریزی راهبردی برای بنگاه های کوچک ,شرکت چاپ و نشر بازرگانی ,1396 ,9789644686214 ,تهران ,
شهریار عزیزی،ابوالقاسم ابراهیمی،محمدرضا کریمی علویجه ,مدیریت بازاریابی ,سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) ,1397 ,9786000206536 ,تهران ,
محمدرضا کریمی علویجه،رحیم محترم،ابوالقاسم ابراهیمی ,بازاریابی بین المللی و مدیریت صادرات ,سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) ,1400 ,9786000223793 ,تهران ,
مقالات
محمدرضا حمیدی زاده،نسرین جزنی،عباسعلی حاجی کریمی،ابوالقاسم ابراهیمی ،طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان درصنعت بانکداری ایران ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 99 تا 116 ،
محمد رضا جلیلوند،ابوالقاسم ابراهیمی ،تأثیر ارتباطات دهان به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) ،فصلنامه مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 57 تا 70 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،امین رودانی ،بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی ،مطالعات مدیریت بهبود و تحول ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 125 تا 136 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،امین رودانی ،نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی ، اخلاق در علوم و فناوری ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 29 تا 39 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،عبدالمجید عبدالباقی ،بازاریابی داخلی ،تدبیر ،شماره 0 ،1382 ،صفحات 47 تا 49 ،
اسماعیل مردانی،ابوالقاسم ابراهیمی ،جایگاه شرکتهای کوچک و متوسط در نظامهای اقتصادی - اجتماعی ،تدبیر ،شماره 0 ،1382 ،صفحات 67 تا 69 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،مجتبی خلیفه،مهدی سمیعزاده ،بررسی تاثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 189 تا 208 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،ابوالفضل معصوم زاده ،تبلیغات اینترنتی ،مدیریت بازاریابی و تبلیغات ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 40 تا 43 ،
محمد رضا حمیدی زاده،ابوالقاسم ابراهیمی ،ارائه ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات درصنعت بانکداری ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 65 تا 78 ،
جمشید سالار،ابوالقاسم ابراهیمی ،ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر اعتماد در بانکداری الکترونیکی پیمایشی پیرامون بانک ملی استان آذربایجان غربی ،مدیریت فناوری اطلاعات ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 91 تا 106 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،مجتبی خلیفه،مهدی سمیع زاده،سید مجتبی حسینی ،بررسی نقش آمیختة ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 1 تا 18 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید حسین منصوری ،بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه ای و تمایلات رفتاری مشتریان ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 153 تا 170 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،زهرا جافری،ایوب احمدی،لیلا نصرالهی وسطی ،سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ ،مطالعات مدیریت راهبردی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 163 تا 187 ،
ابوالفضل معصوم زاده زواره،ابوالقاسم ابراهیمی،جعفر شمسی،خلیل دهنوی ،برنامه عملیاتی برندسازی محصول زعفران ایران ،نشریه زراعت و فناوری زعفران ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 39 تا 68 ،
ابوالفضل معصوم زاده زواره،جعفر شمسی،ابوالقاسم ابراهیمی ،تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 29 تا 52 ،
عبدالحسین کرمپور،ابوالقاسم ابراهیمی ،تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی ،مطالعات مدیریت راهبردی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 155 تا 175 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،محمدرضا سعادت،ابوالفضل معصوم زاده زواره ،نیازسنجی پژوهشی نظام بازرگانی کشور ،فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 139 تا 184 ،
محمدرضا سعادت،ابوالقاسم ابراهیمی ،راهبردهای حمایت از شرکت های خدمات بازاریابی صادراتی ،مطالعات مدیریت راهبردی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 171 تا 195 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی ،بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند ،فصلنامه علوم مدیریت ایران ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 95 تا 116 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی ،شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 109 تا 125 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سیدمسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی،فاطمه کشاورز ،بررسی عوامل مؤثر بر خرید کتاب های مذهبی با تأکید بر عناصر آمیخته بازاریابی ،کتابداری و اطلاع رسانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 109 تا 136 ،
مسلم باقری،ابوالقاسم ابراهیمی،مهرداد کیانی ،طراحی الگوی عوامل موثر بر تصمیمگیری جهت برونسپاری فعالیتها (مورد مطالعه شرکت صنایع اُپتیک اصفهان) ،فصلنامه علمی و پژوهشی بهبود مدیریت ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 137 تا 166 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،نیلوفر ایمان خان ،عبدالرضا اسماعیلی ،ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر تمایلات رفتاری کاربران وب سایت های خبرگزاری اینترنتی ،فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 473 تا 492 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سیدمسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی ،بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی، قصد خرید کالا و ترجیح بسته بندی ،فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 163 تا 184 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سیدمسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی ،عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 69 تا 85 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی،مهدی نجفی ساهرودی ،اثر هویت سازی برند بر اقدام های ضدبرند با میانجی گری عشق به برند و حسادت به برند ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 543 تا 562 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،مسلم علی محمدلو،سحرسادات محمدی ،طراحی مدلی برای ارزیابی و اولویت بندی پیمانکاران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی و تابع زیان تاگوچی ،فصلنامه مدیریت صنعتی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 425 تا 444 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سیدمسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی،علی رضا مسیبی ،شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب برند سیاسی با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری 1392 ،پژوهشنامه علوم سیاسی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 7 تا 37 ،
مسلم باقری،ابوالقاسم ابراهیمی،مهرداد کیانی ،طراحی مدلی برای شناسایی فعالیت های قابل برون سپاری در دانشگاه ها (مورد مطالعه دانشگاه شیراز) ،چشم انداز مدیریت دولتی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 123 تا 143 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی،الهه پورموردینی ،بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی شرکت گلستان) ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 479 تا 502 ،
زهرا خدابخشی سورشجانی،ابوالقاسم ابراهیمی ،تاثیر طرح بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان ،علوم و فنون بسته بندی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 6 تا 21 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی ،اثر ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 13 تا 31 ،
کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی ،ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی ،توسعه کارآفرینی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 101 تا 120 ،
سید مسلم علوی،ابوالقاسم ابراهیمی،الهه پورموردینی،نازنین مسعودی ،شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب فروشگاههای فست فود با استفاده از روش تحلیل عاملی ،فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک ،شماره 0 ،2018 ،صفحات 827 تا 854 ،
عبدالحسین کرمپور،نازنین مسعودی،ابوالقاسم ابراهیمی ،بررسی نقش میانجی تسهیم دانش در رابطه بین سرمایه فکری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی شرکت های نرم افزاری ایران) ،فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک ،شماره 0 ،2018 ،صفحات 185 تا 208 ،
سید مسلم علوی،ابوالقاسم ابراهیمی،مهدی نجفی سیاهرودی ،بررسی اثر برانگیزاننده های خرید خیرخواهانه بر انگیزش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن ،مدیریت برند ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 49 تا 78 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،مریم نکویی زاده،زهرا خدابخشی سورشجانی ،برچسب مواد غذایی مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن ،علوم و فنون بسته بندی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 76 تا 91 ،
علی محمدی،ابوالقاسم ابراهیمی،زیبا یوسفی ،سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (مطالعه موردی خطوط ویژه اتوبوس رانی شیراز) ،مدیریت صنعتی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 497 تا 514 ،
علی محمدی،ابوالقاسم ابراهیمی،زیبا یوسفی ،سنجش میزان رضایتمندی مسافران از سامانه اتوبوس های تندرو ،مطالعات مدیریت ترافیک ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 41 تا 60 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،مسلم باقری،امنه پاکدلیان ، ارائه الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری شهر شیراز ،مطالعات مدیریت گردشگری ،شماره 0 ،2018 ،صفحات 241 تا 267 ،
حبیب الله رعنایی کرد شولی،ابوالقاسم ابراهیمی،علی اصغر مباشری ،سنجش برند کارفرما ،مطالعات مدیریت بهبود و تحول ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 139 تا 161 ،
عباس عباسی،ابوالقاسم ابراهیمی،جمال بیگی ،شناســایی عوامــل مــؤثر بــر پــذیرش تبلیغات دهان بـه دهـان الکترونیـک در اینستاگرام ،راهبردهای بازرگانی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 17 تا 30 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،عباس عباسی،سیده شیما کارانجام ،مدل کهکشانی، استعاره ای نو در حوزه فرهنگ سازمانی؛ مطالعه موردی برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،مدیریت فرهنگ سازمانی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 145 تا 172 ،
امین نیکبخت،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،شناسایی و طبقهبندی برنامههای وفادارسازی مشتریان با رویکرد مرور سیستماتیک (مورد مطالعه مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) ،بررسیهای بازرگانی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 41 تا 54 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،آرزو ریاحی سامانی ،شناسایی و دسته بندی سازه های بسته بندی مواد غذایی با روش تحلیل محتوا ،علوم و فنون بسته بندی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 28 تا 41 ،
سنا اسفندیاری،کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی ،شناسایی عوامل سازمانی جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژههای مشارکتی بخش عمومی کشور با رویکرد پدیدارشناسی و دیمتل ،مدیریت سازمان های دولتی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 167 تا 180 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،امین نیکبخت ، بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه ،کاوشهای مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 557 تا 585 ،
رضا رستگاری،ابوالقاسم ابراهیمی،علیرضا امینی ،ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 113 تا 141 ،
سارا صدیقی کراده،ابوالقاسم ابراهیمی،علیرضا امینی ،ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعهصنعت بانکداری ایران) ،مدیریت برند ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 79 تا 114 ،
رضا رستگاری،ابوالقاسم ابراهیمی،علیرضا امینی ،ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 602 تا 624 ،
محمود اقتصادی فرد،ابوالقاسم ابراهیمی،زینب آرای ،تدوین و اولویت بندی راهبردهای سازمانی در شرایط تحریمهای اقتصادی (مطالعه موردی شرکت تولید ترانسفورماتور) ،مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 127 تا 160 ،
سجاد سمائی،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،مفهومسازی تجربی خاطرهانگیز گردشگران داخلی و بینالمللی از مقصد شهر شیراز ،گردشگری و توسعه ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 243 تا 260 ،
فاطمه دوکوهکی،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،گلوگاههای کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمدهفروش-خردهفروش در کانال توزیع مواد غذایی ،مدیریت زنجیره تامین ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 75 تا 87 ،
میلاد راسخ،دکتر محمود اقتصادی فرد،محمدحسین رونقی،ابوالقاسم ابراهیمی ،مدل کسب وکار دوره های بر خط آزاد انبوه در ایران ،کاوشهای مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 181 تا 206 ،
شبنم زارع،عباس عباسی،ابوالقاسم ابراهیمی ،طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک ،چشم انداز مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 25 تا 54 ،
کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی،کمند سلیمانی ،تحلیل رفتار پایدار مصرف میوه و ترهبار در شهر تهران ،آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 0 تا 0 ،
مصطفی یزدی جوشقانی،قاسم سلیمی،مهدی محمدی،جعفر ترک زاده،ابوالقاسم ابراهیمی ،پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی ،مدیریت برند ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 66 تا 110 ،
فرانک روانگرد،محمدحسین رونقی،ابوالقاسم ابراهیمی ،چالشهای استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری ،مدیریت کسب و کارهای بین المللی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 201 تا 225 ،
جواد نظریان جشن ابادی،محمدحسین رونقی،مسلم علی محمدلو،ابوالقاسم ابراهیمی ،چارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب و کار ،مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 1 تا 39 ،
زهرا کاظمی،کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی ،شناسایی قابلیتهای بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا ،توسعه کارآفرینی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
Mohammad Reza Hamidizadeh،Nasrin Jazani،Abbas Ali Hajikarimi،Abolghasem Ebrahimi ,A proposed model for explanation of influential factors on customer satisfaction in banking industry ,Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business ,vol. 0 ,2011 ,pp. 136-143 ,
Mohammad Reza Jalilvand،Abolghasem Ebrahimi،Neda Samiei ,Electronic Word of Mouth Effects on Tourist’s Attitudes Toward Islamic Destinations and Travel Intention an Empirical Study in Iran ,Procedia - Social and Behavioral Sciences ,vol. 0 ,2013 ,pp. 484-489 ,
Mohammad Reza Hamidizadeh،Nasrin Jazani،Abbas Ali Hajikarimi،Abolghasem Ebrahimi ,The Effect of Demographic Characteristics on Antecedents and Consequences of Customer Satisfaction in Banking Industry ,Canadian Social Science ,vol. 0 ,2011 ,pp. 198-203 ,
Mohammad Reza Hamidizadeh،Nasrin Jazani،Abbas Ali Hajikarimi،Abolghasem Ebrahimi ,A Model for Explanation of Customer Satisfaction Consequences in Banking Industry Evidence from Iran ,International Business and Management ,vol. 0 ,2011 ,pp. 141-147 ,
Seyed Hossein Mansouri،Abolghasem Ebrahimi ,Investigating the effects of service quality and hedonic on behavioral intentions An empirical survey on restaurant industry ,Management Science Letters ,vol. 0 ,2013 ,pp. 2565-2576 ,
Abbas Abbasi،Razeyeh Nafari،Abolghasem Ebrahimi ,Investigating the Strategic Position and Representing a Suitable Marketing Strategy using SPACE Matrix in Sepahan Battery Company ,Asian Journal of Research in Marketing ,vol. 0 ,2014 ,pp. 72-86 ,
Ali Mohammadi،azam tavakoli،Abolghasem Ebrahimi ,Predicting product life cycle using fuzzy neural network ,MANAGEMENT SCIENCE LETTERS ,vol. 0 ,2014 ,pp. 2057-2064 ,
Abbas Abbasi،Zivar Moghbeli،Abolghasem Ebrahimi ,Survey impact bank reputation in customer citizenship behavior Case Study of Customer Agri Bank of Kerman (Iran) appraisal and Testing of model by Amos Graphics ,Technical Journal of Engineering and Applied Sciences ,vol. 0 ,2014 ,pp. 359-369 ,
iraj Soltani،Mohammad Reza Pajoohi،Abolghasem Ebrahimi , Investigating the relationship between transformational leadership and employees’ productivity in Shiraz Special Economic Zone ,Journal of Novel Applied Sciences ,vol. 0 ,2014 ,pp. 181-184 ,
Abolghasem Ebrahimi،Hajar Mohammadpour Kachlami , A Comprehensive Model for Investigating the Entrepreneurial Behavior of Societies ,Journal of Behavioral Sciences in Asia ,vol. 0 ,2014 ,pp. 82-101 ,
Abolghasem Ebrahimi،Mehdi Kiaei ,A Diagnosis Study of Iranian Handicrafts Export Promotion Strategy ,Asian Journal of Research in Marketing ,vol. 0 ,2014 ,pp. 1-19 ,
Habib Allah ranaei،Abolghasem Ebrahimi،ahmad allahyari bouzanjani ,An analysis of the green response of consumers to the environmentally friendly behaviour of corporate ,Iranian Journal of Management Studies ,vol. 0 ,2015 ,pp. 315-334 ,
moslem Alimohammadlou،Abolghasem Ebrahimi،hajar shafiee،atefeh moghaddam ,AN ISM-ANP APPROACH TO IDENTIFY OPTIMAL PRODUCTS PORTFOLIOA CASE STUDY OF IRAN INSURANCE COMPANY ,DAV International Journal of Science ,vol. 0 ,2015 ,pp. 560-575 ,
Abolghasem Ebrahimi،moslem Alimohammadlou،Sahar Mohamadi ,Identification and prioritization of effective factors in assessment and ranking of contractors using fuzzy multi-criteria techniques ,Decision Science Letters ,vol. 0 ,2016 ,pp. 109-118 ,
Abolghasem Ebrahimi،Abbas Abbasi،Mojtaba Khalifeh،Mehdi Samizadeh،Farzaneh Abkhiz ,Role of Consumption Emotions Mediate Perceived Service Fairness to the Service Satisfaction and Its Impact on Customers' Behavioral Intentions ,ASEAN Marketing Journal (AMJ) ,vol. 0 ,2016 ,pp. 54-65 ,
Sahar Mohamadi،Abolghasem Ebrahimi،moslem Alimohammadlou ,An application of fuzzy screening fuzzy AHP and fuzzy Shannon’s entropy on identification and prioritisation of effective factors in assessment of contractors in Fars Electric Power Distribution Company Iran ,International Journal of Procurement Management ,vol. 0 ,2017 ,pp. 194-226 ,
Sahar Sharifian jazi،Abolghasem Ebrahimi،moslem Alimohammadlou ,An application of window data envelopment analysis methodology with double frontier in the performance assessment of Shiraz university colleges ,Decision Science Letters ,vol. 0 ,2017 ,pp. 269-282 ,
Sohail Dadkhah،Rohullah Bayat،Safar Fazli،Einallah Kshavarz Tork،Abolghasem Ebrahimi ,Corporate foresight developing a process model ,European Journal of Futures Research ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-10 ,
Mehrdad Kiani،Moslem Bagheri،Abolghasem Ebrahimi،moslem Alimohammadlou ,A model for prioritizing outsourceable activities in universities through an integrated fuzzy-MCDM method ,INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSTRUCTION MANAGEMENT ,vol. 0 ,2019 ,pp. 1-17 ,
Ahmad Naderi،Leila Nasrolahi Vosta،Abolghasem Ebrahimi،Mohammad Reza Jalilvand ,The contributions of social entrepreneurship and transformational leadership to performance ,International Journal of Sociology and Social Policy ,vol. 0 ,2019 ,pp. 719-737 ,
Moslem Bagheri، ،Abolghasem Ebrahimi،Abbas Abbasi ,Talent Management in the Tourism and Hospitality Industry Evidence from Iran ,Anatolia ,vol. 0 ,2020 ,pp. 1-11 ,
Mahmood Ghayoomi،Mohammad Hossein Abooei،Mohammad Ali Vahdat،Abolghasem Ebrahimi ,Designing a Model for Creation of Export Consortiain Business Cluster ,INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING ,vol. 0 ,2020 ,pp. 459-467 ,
Danial Sharabi Farahani،Abolghasem Ebrahimi،Mohsen Moradian،Mohammadreza Khani Tafti ,A Study on the Role of Advertising in Competitive Advantage and Brand Popularity (Case Study Samsung Company) ,Saudi Journal of Business and Management Studies ,vol. 0 ,2020 ,pp. 254-265 ,
Abolghasem Ebrahimi،seyed moslem alavi،Esmaeil Bazyar Hamzekhani ,Exploring the Relationship between Apparel Brand Differentiation and Brand Purchase Intention with a Focus on Roles of Brand Identification and Brand Awareness ,Journal of Textile and Apparel Technology and Management ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1-15 ,
mahnoosh mehran،Abolghasem Ebrahimi،Kazem Askarifar ,Determination of Lifestyle Pattern of Buyers of Luxury Fashion Brands Using the Repertory Grid Technique ,LUXURY-HISTORY CULTURE CONSUMPTION ,vol. 0 ,2022 ,pp. 0-0 ,
Abolghasem Ebrahimi،Kazem Askarifar،amin nikbakht ,Designing and evaluating insurance customer loyalty programs for different customer groups based on their lifetime value ,Journal of Financial Services Marketing ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Pardis Nikoonam Nezami،payam shojaei،Abolghasem Ebrahimi ,Anti-corruption measures in large-scale construction projects ,IMA Journal of Management Mathematics ,vol. 0 ,2024 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
ابوالقاسم ابراهیمی،امین رودانی ,عوامل مؤثر بر رفتار مشتریان در خرید الکترونیکی بیمهنامههای شرکت بیمه پارسیان ,همایش بین المللی بیمه و توسعه ,1387 ,تهران ,
عبدالمجید عبدالباقی،محمدرضا دلوی،ابوالقاسم ابراهیمی ,اعتماد رمز تعالی سرمایه اجتماعی ,سرمایه اجتماعی و توسعه ایران ,1386 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،امین رودانی ,تولید کنندگان سبز، مصرف کنندگان احساسی ,کنفرانس بین المللی بازاریابی ,1387 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،امین رودانی ,عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب برندها در صنعت بانکداری ,کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ,1388 ,تهران ,
محمدتقی امینی،ابوالقاسم ابراهیمی،ابوالحسن حسینی ,تنظیم الگوی جامع ارتباط بین بازارمداری و مدیریت کیفیت جامع در عملکرد شرکتهای مواد غذایی بورس ,همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین بازار ,1391 ,ایران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی،مهدی نجفی سیاهرودی ,پارادایمهای برندسازی مبانی فکری، الگوهای رفتاری و تعارضات حرکت ساز ,کنفرانس بین المللی استراتژی برند ,1393 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،علیرضا روستا ,تاثیر ویترینگردی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی ویروسی ,کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی ,1394 ,ایران ,
یونس زارع بغدادآبادی،ابوالقاسم ابراهیمی ,تاثیرات هوش تجاری در سیستمهای اطلاعات سازمانی (مطالعه مروری) ,اولین همایش ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد ,1394 ,تهران ,
مرجان فخارزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز ,اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی با رویکرد دانش کاربردی ,1394 ,تهران ,
شادی مسائلی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی علل وجود مشکلات اجتماع از طریق میزان توجه به فاکتورهای موثر در راهبردهای مدیریتی صد شرکت برتر ایرانی ,دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت وتوسعه اقتصادی ,1394 ,مشهد ,
نیایش رستم پورشهیدی،ابوالقاسم ابراهیمی ,اثرات رفتار فروش اخلاقی، کیفیت و تصویر ذهنی بر رضایت و وفاداری مشتری در بانکهای خرده فروشی ,سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1394 ,تبریز ,
حسین گزنی،ابوالقاسم ابراهیمی ,ارزیابی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بر اساس تحلیل SWOT ,سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ,1394 ,تهران ,
مرضیه ابلاغ جهرمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی رابطه ارزش ویژه مشتری و ارزش طول عمر مشتری و تاثیر آنها بر سهم از قلب مشتری ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
جمال بیگی،ابوالقاسم ابراهیمی ,تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
امنه پاکدلیان،ابوالقاسم ابراهیمی ,اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
زهرا خدابخشی سورشجانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بازاریابی نوستالژیک ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
زهرا خدابخشی سورشجانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
پریا طاهری موگویی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مدلسازی اثر همبستگی و اثر تصادفی تبلیغات و تبلیغات دهان به دهان بر روی فرایند انتشار محصول ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
زهرا منصورابادی،ابوالقاسم ابراهیمی ,معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی ,پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین ,1394 ,تهران ,
عزت ظهراب،ابوالقاسم ابراهیمی ,مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف استراتژیک سازمان ,سومین کنفرانس بین المللی پـژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ,1394 ,تهران ,
میلاد حاج میرزائی،ابوالقاسم ابراهیمی ,روشی نوین در تدوین بیانیه ماموریت مبتنی بر کلمات کلیدی ,سومین کنفرانس بین المللی پـژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ,1394 ,تهران ,
نگار امامی،ابوالقاسم ابراهیمی ,روشی نوین در تدوین بیانیه ماموریت سبز ,سومین کنفرانس بین المللی پـژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ,1394 ,تهران ,
مسلم باقری،ابوالقاسم ابراهیمی،مهرداد کیانی ,ارائه مدلی توسعه یافته برای تصمیمگیری جهت برونسپاری فعالیتها در سازمان بر مبنای مدلهای موجود ,کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت ,1395 ,سالن صدا و سیما ,
ابوالقاسم ابراهیمی،جمال بیگی ,بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری ,سومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران ,1395 ,تهران ,
مرجان فخارزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,تبیین نقش ارزش ادراک شده و ریسک ادراک شده در قصد خرید مصرف کنندگان ,چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین ,1395 ,تهران ,
امنه پاکدلیان،ابوالقاسم ابراهیمی ,معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی , کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی ,1395 ,تهران ,
پریا طاهری موگویی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تاثیرات بازاریابی الکترونیکی بر چرخه تولید و توزیع خدمات صنعت گردشگری ,اولین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی ,1395 ,گرگان ,
زهرا منصورابادی،ابوالقاسم ابراهیمی ,عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز در میان مصرف کنندگان ,اولین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و صنایع ایران ,1395 ,همدان ,
ابوالقاسم ابراهیمی،مسلم علی محمدلو،سحر شریفیان جزی ,سنجش کارایی دانشکده های دانشگاه شیراز با روش تحلیل پوششی داده های پنجره ای ,کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت ,1395 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،مسلم علی محمدلو،سحر شریفیان جزی ,کاربرد روش تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی کارایی دانشگاهها (مرور ادبیات) ,کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت ,1395 ,تهران ,
مرضیه ابلاغ جهرمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی و تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ,همایش بین المللی گردشگری ایران ,1395 ,ساری ,
علی ستوده،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر اعتماد به برند ,همایش بین المللی مدیدیت، اقتصاد و بازاریابی ,1395 ,تهران ,
فریده صابرنظراقا،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی و تحلیل نقش رنگ در بازاریابی ,دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی ,1395 ,تهران ,
سحر علیزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر اعتماد به برند ,همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی ,1395 ,تهران ,
ایران منتصری،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی ابعاد بازاریابی چریکی بر توسعه صنعت گردشگری ,چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران ,1395 ,تهران ,
سیده سارا نامی عنا،ابوالقاسم ابراهیمی ,مدیریت زمان در سیره و متون روایی ائمه معصومین (علیهم السلام) ,دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21 ,1395 ,تهران ,
امین نیکبخت،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر رضایت مشتریان ,همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی ,1395 ,تهران ,
مرضیه ابلاغ جهرمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,ارائه الگوی نقش عوامل بازاریابی در توسعه گردشگری ,کنفرانس پزوهشهای معماری و شهرسازی اسلامی و تاریخی ایران ,1395 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،جمال بیگی ,بررسی نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد شغلی کارکنان ,هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوری های باز ,1395 ,تهران ,
امنه پاکدلیان،ابوالقاسم ابراهیمی ,اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری ,پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری ,1395 ,گرگان ,
ابوالقاسم ابراهیمی،نیایش رستم پورشهیدی ,مروری بر آمیخته بازاریابی 4 پی یا بیشتر؟ ,هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوری های باز ,1395 ,تهران ,
پریا طاهری موگویی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان رستورانها ,پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری ,1395 ,تهران ,
مرجان فخارزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,شناسایی و تبیین نقش عوامل مؤثر بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان ,پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری ,1395 ,گرگان ,
زهرا منصورابادی،ابوالقاسم ابراهیمی ,شیاسایی و تبیین عوامل مؤثر بر موفقیت توسعه نام تجاری ,پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری ,1395 ,گرگان ,
آرزو ریاحی سامانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی رابطه ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند و بازارهای سیاه ,همایش بین المللی مدیدیت، اقتصاد و بازاریابی ,1395 ,تهران ,
مهنوش مهران،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تاثیر تبلیغات بر روند معاملات سهام در بورس اوراق بهادار ,همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی ,1395 ,تهران ,
سحر علیزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
محمدامین بلندپرواز،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
زهرا خدابخشی سورشجانی،ابوالقاسم ابراهیمی،مریم نکویی زاده ,عناصر برچسب مواد غذایی ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1395 ,تهران ,
امین نیکبخت،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر بازاریابی محتوا ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
آرزو ریاحی سامانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در بازاریابی الکترونیکی هتلهای ایران ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
فریده صابرنظراقا،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش بسته بندی در رفتار خرید مصرفکننده ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
علی ستوده،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده ,دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ,1396 ,تهران ,
مهنوش مهران،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی نقش سفارشی سازی انبوه بر ارزش درک شده، رضایت مندی و وفاداری مصرف کنندگان به برندهای لوکس پوشاک ,سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان ,1396 ,تهران ,
مریم بابادی عکاشه،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری برکالاپردازی بصری و کاربردهای آن ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
سنا اسفندیاری،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار خرید ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
لیلا حاتمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر بازاریابی ویروسی ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
پگاه جهانبخش تهرانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر روشهای کسب مزیت رقابتی در بازاریابی خدمات ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
علیرضا سبحانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر مدل های فرآیند نوآوری ,چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت و علوم انسانی ,1396 ,تهران ,
مهدی یاری،ابوالقاسم ابراهیمی ,چالشها و راهکارهای فراوری، بازاریابی و صادرات خرما ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
ایران منتصری،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش شبکه های اجتماعی در توسعه طبیعت گردی ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران ,1397 ,تهران ,
شبنم زارع،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر بازاریابی محتوا و کاربردهای آن ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
ریحانه ره نورد،ابوالقاسم ابراهیمی ,تاثیر رسانه های اجتماعی بربازاریابی ,کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری با رویکرد نوآوری های تحقیقاتی ,1396 ,اصفهان ,
مریم بابادی عکاشه،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش استراتژیک نام تجاری در بازارهای صنعتی ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
سنا اسفندیاری،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر بسته بندی فعال و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
لیلا حاتمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,راهکارهایی برای مدیریت یازاریابی به منظور اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
پگاه جهانبخش تهرانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش موسیقی بر روی رفتار مصرف کننده ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
سارا صدیقی کراده،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر اهداف و اهمیت بسته بندی و نقش آن در خرید ناگهانی مواد غذایی ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
مهدی یاری،ابوالقاسم ابراهیمی ,شناسایی عوامل رویگردانی مشتریان از موسسات خدماتی و الویت بندی آن ها بر اساس روش بهترین-بدترین (BWM)- مطالعه موردی بانک صادرات بیرجند ,هفتمین کنفرانس کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجه های کسب و کار ,1397 ,قزوین ,
ریحانه ره نورد،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش حواس پنجگانه در بازاریابی عصبی ,چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ,1397 ,قزوین ,
علیرضا سبحانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,تجربه خرید آنلاینمروری بر مفهوم بازاریابی تجربی ,چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ,1397 ,قزوین ,
ابوالقاسم ابراهیمی،شبنم زارع ,شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده در بازار داخلی مطالعه مروری ,چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ,1397 ,قزوین ,
آریا مرحمتی،ابوالقاسم ابراهیمی ,تاثیر بازاریابی چریکی (پارتیزانی) بر ارزش ویژه برند ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،پگاه جهانبخش تهرانی ,مروری بر تاثیر روانشناسانه رنگ بر تبلیغات ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,گیلان ,
شبنم زارع،ابوالقاسم ابراهیمی ,عوامل مؤثر بر قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک مطالعه مروری ,سومین همایش ملی حسابداری، اقتصاد و نوآوری در مدیریت ,1397 ,بندرعباس ,
سارا صدیقی کراده،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر تاثیر بسته بندی بر رضایت مشتریان ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,گیلان ,
فرخنده زمانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر رفتار خرید ناگهانی و عوامل موثر بر آن ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
لیلا حاتمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,تأییدیه فرد مشهور؛ به عنوان یک ابزار بازاریابی ,اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ,1397 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،سنا اسفندیاری ,مروری بر برندسازی شهری ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد ,1397 ,گیلان ,
ابوالقاسم ابراهیمی،مریم بابادی عکاشه ,مروری بر اهمیت شناسایی زنجیره ارزش ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد ,1397 ,گیلان ,
مهدی یاری،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تبلیغات دهانبهدهان در خریدوفروش سهام در بازار سرمایه ,اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ,1397 ,تهران ,
میلاد شوشتریان،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت گردشگری , کنفرانس ملی رهیافتهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,تهران ,
مریم مشایخ،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی شاخص های بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر ارزش ویژه ی برند ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
محمد سعیدی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند , کنفرانس ملی رهیافتهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,تهران ,
سعیده هوشیاری مقدم،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی و ارائه الگوی رابطه عوامل آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکت ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
زهرا کاظمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
زهرا کاظمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان ,دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار ,1397 ,تهران ,
مریم مشایخ،ابوالقاسم ابراهیمی ,ارتباط بین بازاریابی حسی با ارزش ویژه ی برند و تصویربرند ,کنفرانس ملی رهیافتهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،آرزو ریاحی سامانی ,بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر رفتار خرید بی برنامه مشتریان مواد غذایی ,کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد ,1397 ,تهران ,
علیرضا سبحانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر تاثیرات شبکه های اجتماعی بر مدیریت منابع انسانی ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد ,1397 ,گیلان ,
فاطمه پوربهمن،ابوالقاسم ابراهیمی ,نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) ,کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار ,1398 ,قزوین ,
محمد سعیدی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تأثیر تبلیغات دهانبهدهان بر قصد خرید مصرفکننده ,کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار ,1398 ,قزوین ,
زهرا کاظمی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بازاریابی پنهان و استراتژیهای مرتبط با آن ,کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار ,1398 ,قزوین ,
آریا مرحمتی،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی نقش میانجی رضایت مشتری و شهرت شرکت در تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر ارزش بازار شرکت در مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام شیراز ,دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری ,1398 ,تهران ,
مریم مشایخ،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه ی برند و وفاداری به برند ,کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار ,1398 ,قزوین ,
فاطمه پوربهمن،ابوالقاسم ابراهیمی ,بررسی عوامل تاثیر گذار براثربخشی تبلیغات محیطی ,کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار ,1398 ,قزوین ,
علیرضا سبحانی،ابوالقاسم ابراهیمی ,مروری بر شیوه های نوین پیش بینی شخصیت افراد ,اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ,1397 ,تهران ,
الهه علیزاده،ابوالقاسم ابراهیمی ,استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند برای بهبود احساس قدردانی و وفاداری رفتاری مشتریان درهتل بین المللی چمران شیراز ,دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری ,1398 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،ریحانه ره نورد ,بررسی نقش بازاریابی حسی در وفادارسازی مشتریان ,اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد ,1397 ,گیلان ,
پردیس نیکونام نظامی،پیام شجاعی،ابوالقاسم ابراهیمی ,عوامل موثر بر سلامت پروژه های عمرانی مرور ادبیات موضوعی ,پنجمین کنفرانس ملی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری ,1399 ,اهواز ,
Mohammad Reza Jalilvand،Abolghasem Ebrahimi،Neda Samiei ,Electronic Word of Mouth Effects on Tourist’s Attitudes Toward Islamic Destinations and Travel Intention an Empirical Study in Iran ,WORLD CONGRESS on ADMINISTRATIVE and POLITICAL SCIENCES ,
mehran khaleghi،Abolghasem Ebrahimi،HAMID HAMDAM،younes zare ,Local marketing (Analysis of ISIS Marketing Approach) ,Switzerland Business Research Conference ,
طرح های بنیادی
شرکت در جلسات شورای تحقیقات توسط دکتر ابوالقاسم ابراهیمی در سال های 1391 و 1393
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
بهرنگ البرزی
تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتری به برند دکترتو
کارشناسی ارشد
1397/05/23
ریحانه امیرآبادی زاده
بازاریابی سبز و نقش آن در توسعه پایدار صنایع دستی ایران: مطالعه موردی بازاریابی فرش دستباف ایران و بهینه سازی آن با رویکرد پایداری
کارشناسی ارشد
1395/05/03
محمد چرومی زاده
آسیب شناسی وضعیت بسته بندی محصولات شرکت ابزار و یراق چرومی از منظر مشتریان و ارائه راهکار در این زمینه
کارشناسی ارشد
1395/12/15
ندا دزفولی
اجرای طرح مدیریت استراتژیک برند در شرکت تولیدی و بازرگانی راهبران اوای تولید پویا
کارشناسی ارشد
1394/11/11
فاطمه دوکوهکی
شناسایی گلوگاههای کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمدهفروش-خردهفروش در کانال توزیع واحدهای تولید مواد غذایی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز
کارشناسی ارشد
1400/11/19
مرضیه ابلاغ جهرمی
ارائه الگوی نقش عوامل بازاریابی در توسعه گردشگری با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: موزه نارنجستان شیراز)
کارشناسی ارشد
1396/12/08
هومن قلمی
واکاوی شاخصهای توسعهی فرهنگ گردشگری پایدار (موردمطالعه مقصد گردشگری شیراز)
کارشناسی ارشد
1402/12/14
سیده فاطمه حسینی
ارائه الگوی بخشبندی مشتریان سازمانی در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت نوشین شیراز)
کارشناسی ارشد
1401/11/15
سیده شیما کارانجام
طراحی مدل جامع فرهنگ سازمانی با روش فراترکیب و اولویت بندی عوامل این مدل با استفاده از روش گروه متمرکز (مورد مطالعه: برج پژوهشی محمد رسول ا...(ص) دانشگاه علوم پزشکی شیراز)
کارشناسی ارشد
1395/06/28
امیرحسین کاظمی نسب
مدلسازی و بهینه یابی آمیخته بازاریابی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره فازی ( مطالعه موردی شرکت توان صنعت پلاستیک)
کارشناسی ارشد
1395/06/31
زهرا خدابخشی سورشجانی
ارائه الگویی برای شناسایی و رتبه بندی اثر ابعاد برچسب بر قصد خرید مشتریان محصولات لبنی
کارشناسی ارشد
1396/12/15
حیدرعلی مهرابی گسک
ارزیابی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی و فروش با استفاده از مدل های تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی :شرکت آب معدنی سپیدان)
کارشناسی ارشد
مهنوش مهران
ارائه چارچوبی برای شناسایی سبکزندگی خریداران برندهای لوکس با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه: خریداران برندهای لوکس پوشاک در شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/11/30
سحرسادات محمدی
ارزیابی و اولویت بندی پیمانکاران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی و تابع زیان تاگوچی
کارشناسی ارشد
1394/06/24
امیرحسین محمدیان
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر انتخاب درگاههای پرداخت الکترونیک در خرید آنلاین با استفاده از تکنیکهای فرافکن
کارشناسی ارشد
1401/06/19
امین نیکبخت
طراحی و ارزیابی برنامههای وفادارسازی مشتریان بیمه براساس ارزش طول عمر آنها (مورد مطالعه : مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1397/11/28
امنه پاکدلیان
ارائه الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1397/02/30
انیس رهگذر
ارائه چارچوب پیامدهای خودناهمخوانی های مصرف کنندگان نسل Z کالاهای لوکس تقلبی
کارشناسی ارشد
الهه رحیمی نو
بررسی میزان رضایت مشتریان از سطح کیفیت خدمات هتل همای شیراز
کارشناسی ارشد
1395/12/15
رضا رستگاری
ارائه مدل ساختاری معادله ای اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام
کارشناسی ارشد
1400/06/31
سارا روانشید شیرازی
بررسی ابعاد گرافیکِ وبسایتِ دانشگاهی و تحلیل شکاف ادراکیِ کاربران از کیفیتِ بصریِ آن(مورد مطالعه: وبسایت دانشگاه شیراز)
کارشناسی ارشد
1396/07/17
آرزو ریاحی سامانی
شناسایی عناصر بسته بندی و رابطه ی آن با انجام خرید بی برنامه ی مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه هایپر استار شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/03/22
سجاد سمائی
ارائه ی الگوی رفتار سفیر برند مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد نظری زمینه ای (مورد مطالعه شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/09/23
سارا صدیقی کراده
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت پذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)
کارشناسی ارشد
1400/02/30
الهام شرفی
اندازه گیری کارایی بانک سپه (سرپرستی استان فارس) با استفاده از تحلیل پوششی داده ای پویا
کارشناسی ارشد
1393/06/31
سحر شریفیان جزی
مطالعه تطبیقی کارایی دانشکده های دانشگاه شیراز با تحلیل پوششی داده های پنجره ای با مرز دوگانه
کارشناسی ارشد
1395/11/03
میلاد شوشتریان
شناسایی عوامل انگیزشی و بازدارنده در جذب بخشهای مختلف مخاطبان به مجموعههای سینمایی(مورد مطالعه: مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
علیرضا سبحانی
ارائه چارچوب برای ارزیابی همراه بانک ها از منظر کاربران
کارشناسی ارشد
1399/11/30
محمد تهمتنی
سنجش کیفیت خدمات ادارات پست استان فارس با استفاده از مدل های سروکوال، سروپرف و روش تحلیل پوششی داده ها
کارشناسی ارشد
1394/12/16
پریا طاهری موگویی
ارائه چارچوبی جهت بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان رستورانها (مورد مطالعه: رستوران هفت¬خوان شیراز)
کارشناسی ارشد
1396/12/16
محمدجواد وفاجو
توریسم درمانی و بررسی نقاط ضعف ها، قوت ها، فرصتها و تهدیدات شهر شیراز در این زمینه
کارشناسی ارشد
1398/04/31
فرخنده زمانی
تحلیل عوامل موثر بر گرایش مشتریان نسبت به نوشتافزار ایرانی اسلامی با نقشه شناختی فازی (مورد مطالعه کودکان گروه سنی 9 تا 12 سال شهر شیراز).
کارشناسی ارشد
1401/06/30
بنفشه اکبری
طراحی چارچوب ارتقاء مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک مسکن شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1395/08/16
نیلوفر علوی
بررسی تاثیر آگاهی از برند شهر شیراز بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات صنایع دستی شیراز(مورد مطالعه : خاتم شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
احمد المحمد
طراحی مدل بازاریابی پایدار در صنعت آلومینیوم (مورد مطالعه شرکت اور عمومی)
کارشناسی ارشد
1401/11/15
علاء ال محی
استفاده از رویکرد تصمیمگیری چند شاخصه برای ایجاد بازاریابی سبز (مورد مطالعه: کارخانهی سیمان سماوه)
کارشناسی ارشد
1401/11/15
هادی عزیزی نژادکشکویی
ارزیابی کارایی شعب بانک قوامین شهر شیراز با استفاده از تحلیل پنجره ای داده ها و ارائه راهکارهای ارتقاء کارایی
کارشناسی ارشد
1394/06/30
جمال بیگی
ارائه چارچوبی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیک و تأثیر آن بر قصد خرید محصولات غذایی سبز
کارشناسی ارشد
1396/09/22
حکیمه درویشی
تدوین راهکارهای بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان
کارشناسی ارشد
1393/12/20
سنا اسفندیاری
ارائه الگوی بازاریابی فرصتهای سرمایهگذاری در سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری شیراز
کارشناسی ارشد
1399/06/05
مرجان فخارزاده
ارائه الگوی عوامل مؤثر بر قصد پذیرش مشتریان محصولات جدید فراسودمند لبنی با توسعه تئوری رفتار برنامهریزیشده
کارشناسی ارشد
1396/12/15
هانیه فرخنده طهرانی
بررسی راهبردی فعالیت های هنری قابل ارائه در خدمات گردشگری شهر شیراز با رویکرد مدیریت طراحی
کارشناسی ارشد
اناهیتا حاتمی
ارائه الگوی تاثیرگذاران بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه: صنعت مد)
کارشناسی ارشد
1402/10/24
محمدامین همیری ابوالقاسم نژاد
تعیین عناصر مؤثر در طراحی تبلیغات بنری آنلاین با استفاده از تکنیک بازیوارسازی؛ مورد مطاله صنایع لبنی رامک
کارشناسی ارشد
ملیکا حسینی خوراسگانی
عوامل تابآوری صنایع کوچک و متوسط در دوران شیوع پاندمی کووید19 با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز)
کارشناسی ارشد
1401/10/20
فاطمه جعفری
توسعه رفتار پایدار زیستمحیطی مصرفکننده در نسل آلفا با استفاده از بازیوارسازی
کارشناسی ارشد
1402/12/16
زهرا کاظمی
ارائه الگوی قابلیتهای بازاریابی در چرخه عمر شرکتهای نوپا (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
مهرداد کیانی
ارائه چارچوب تصمیم گیری برای برون سپاری فعالیت ها در دانشگاه شیراز با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
کارشناسی ارشد
1394/06/28
زهرا منصورابادی
ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک (مورد مطالعه بانک ملت در شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1396/12/08
صباح ملبس
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه کارخانه نساجی ذی قار)
کارشناسی ارشد
1401/11/15
علی اصغر مباشری
توسعه مدلی جهت سنجش برند کارفرما در گروه صنعتی زرین غزال
کارشناسی ارشد
1395/06/31
عاطفه مقدم
بررسی و شناخت استراتژی های کارآفرینان موفق صنایع غذایی استان فارس
کارشناسی ارشد
1392/06/27
ایران منتصری
ارائه چارچوب وفاداری گردشگران داخلی با تاکید بر بازاریابی رابطهای و میانجیگری مشارکت گردشگر (مورد مطالعه: شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/11/29
نعیمه کامجو
اثرات ویژگیهای تأثیرگذاران صنعت غذا بر قصد خرید مصرفکنندگان در بستر اینستاگرام
کارشناسی ارشد
پردیس نیکونام نظامی
اولویتبندی راهکارهای ارتقا سلامت اداری در کلان پروژههای عمرانی شهری با به کارگیری رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره فازی (موردمطالعه: پروژههای شهرداری شیراز)
کارشناسی ارشد
1399/11/29
فاطمه السادات نیرومند حسینی
ارائه یک روش هوشمند به منظور ارزیابی بازار محصولات نوآورانه (موردکاربرد : کالاهای IOT)
کارشناسی ارشد
1396/06/25
فرانک روانگرد
چالش های استقرار بانکداری دیجیتالی از منظر خبرگان صنعت بانکداری ایران
کارشناسی ارشد
1400/11/15
سارا سعادت
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تعامل، اعتماد ، نگرش دانشجویان و ارزش ویژه برند دانشگاه
دکتری
زهره سخایی فر
آسیب شناسی نظام پیشنهادات در بانک اقتصاد نوین
کارشناسی ارشد
کمند سلیمانی
ارائه الگوی رفتار پایدار مصرف کنندگان برای کالاهای تندمصرف: مطالعه میوه و ترهبار در شهر تهران
کارشناسی ارشد
1401/06/22
مصطفی یزدی جوشقانی
"طراحی مدل برندسازی دانشگاهی با رویکرد بین المللی شدن و اعتباریابی آن در دانشگاه های برترِ دولتی کشور: مطالعه ترکیبی"
دکتری
1401/06/30
زیبا یوسفی
بررسی رضایت¬مندی مسافرین از خط ویژه اتوبوسرانی شهر شیراز با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA)
کارشناسی ارشد
1395/12/02
الهام زارع
بهینهسازی فرایند تشخیص و حفظ مشتریان وفادار در سیستم بانکداری (با رویکرد دادهکاوی)
کارشناسی ارشد
1402/06/08
شبنم زارع
طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
کارشناسی ارشد
1399/06/31
مریم مشایخ
ارائه¬ی الگوی رفتار جنون خرید و بررسی وضعیت رفتار جنون خرید آنلاین در شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1400/02/15
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
استراتژی بازاریابی
230342061
3
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 0900 الی 1200)
1400/10/25 (0900 - 1100)
ترم اول 1400
زبان تخصصی
230348401
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0900 الی 1100)
1400/10/21 (0900 - 1100)
ترم اول 1400
بازارشناسی و مسایل بازاریابی
230349911
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/30 (1000 - 1200)
ترم اول 1400
مدیریت تبلیغات و برند
230348431
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1400/04/24 (1400 - 1600)
ترم دوم 1399
مدیریت بازاریابی
230342001
3
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1300)
1400/04/24 (1000 - 1200)
ترم دوم 1399
نمایش 5 نتیجه
صفحه اصلی
مدیریت
حوزه ریاست
کارمندان
واحدها
مقررات
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم اندازها
اعضای هیات علمی
افتخارات
امکانات
ساختار سازمانی
تماس با دانشکده
آموزشی
کارشناسان آموزش
شورای آموزشی
شورای تحصیلات تکمیلی
قوانین و آیین نامهها
فرمها
سوالات متداول
چارت آموزشی بخش ها
پژوهشی
شورای پژوهشی
مراکز پژوهشی
مرکز کامپیوتر
قطبهای علمی
آزمایشگاهها
کتابخانهها
نشریات پژوهشی
سوالات متداول
آیین نامه ها
اولویت های پژوهشی سازمان ها
پایان نامه ها و رساله های تقاضا محور
جذب امریه سربازی
پژوهشگر برتر
پژوهشکدهها
دانشجویی و فرهنگی
شورای فرهنگی
انجمنهای علمی
پروژههای دانشجویی
کارآفرینی
تشکلها
نشریات دانشجویی
تربیت بدنی
سوالات متداول
بخشها
اقتصاد
مدیریت
حسابداری
جامعه شناسی و برنامه ریزی اجتماعی
مدیریت جهانگردی و هتلداری
جغرافیا