دانشکده
اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
حوزه ریاست
کارمندان
واحدها
مقررات
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم اندازها
اعضای هیات علمی
افتخارات
امکانات
ساختار سازمانی
تماس با دانشکده
آموزشی
کارشناسان آموزش
شورای آموزشی
شورای تحصیلات تکمیلی
قوانین و آیین نامهها
فرمها
سوالات متداول
چارت آموزشی بخش ها
رشته حسابداری
رشته جغرافیا
پژوهشی
شورای پژوهشی
پژوهشکدهها
مراکز پژوهشی
مرکز کامپیوتر
قطبهای علمی
آزمایشگاهها
کتابخانهها
نشریات پژوهشی
سوالات متداول
آیین نامه ها
اولویت های پژوهشی سازمان ها
دانشجویی و فرهنگی
شورای فرهنگی
انجمنهای علمی
پروژههای دانشجویی
کارآفرینی
تشکلها
نشریات دانشجویی
تربیت بدنی
سوالات متداول
بخشها
اقتصاد
مدیریت
حسابداری
جامعه شناسی و برنامه ریزی اجتماعی
مدیریت جهانگردی و هتلداری
جغرافیا
تماس با ما
EN
FA
AR
اعضای هیات علمی
کاظم عسکری فر
کاظم عسکری فر
(EN Page)
استادیار
گروه مدیریت
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/kaskari
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
مقالات
مینا نوروزی ظفرآبادی،ژاله معماری،کاظم عسکری فر ،تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران ،تحقیقات اقتصادی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 209 تا 224 ،
کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی،سید مسلم علوی ،ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی ،توسعه کارآفرینی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 101 تا 120 ،
عباس عباسی،کاظم عسکری فر،مونا سیاح فر ،ارائه مدل زنجیره ارزش پایدار با استفاده از توسعه الگوی پورتر و کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی شرکت پرمیوم باند ،چشم انداز مدیریت صنعتی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 141 تا 167 ،
امین نیکبخت،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،شناسایی و طبقهبندی برنامههای وفادارسازی مشتریان با رویکرد مرور سیستماتیک (مورد مطالعه مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز) ،بررسیهای بازرگانی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 41 تا 54 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،آرزو ریاحی سامانی ،شناسایی و دسته بندی سازه های بسته بندی مواد غذایی با روش تحلیل محتوا ،علوم و فنون بسته بندی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 28 تا 41 ،
لیلا حاتمی،عباس عباسی،کاظم عسکری فر ،ارائه الگوی وفاداری مشتریان برای فروشگاههای زنجیرهای ،تحقیقات بازاریابی نوین ،شماره 0 ،2019 ،صفحات 153 تا 174 ،
سنا اسفندیاری،کاظم عسکری فر،ابوالقاسم ابراهیمی ،شناسایی عوامل سازمانی جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژههای مشارکتی بخش عمومی کشور با رویکرد پدیدارشناسی و دیمتل ،مدیریت سازمان های دولتی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 167 تا 180 ،
کاظم عسکری فر،مریم نکویی زاده،پگاه جهانبخش تهرانی ، تاثیر عناصر بصری تبلیغات مستقیم چاپی محصولات لبنی بر بهخاطرآوری مصرفکننده؛ یک مطالعه میدانی تجربی ،مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 1050 تا 1068 ،
کاظم عسکری فر،محمدحسین رونقی،ریحانه ره نورد ،شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی ،مدیریت برند ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 15 تا 60 ،
سحرسادات محمدی ،عباس عباسی،حبیب الله رعنایی کرد شولی،کاظم عسکری فر ،ترسیم نقشه دانش گردشگری پایدار- مسئولانه تحلیل شبکه همکاری و هم تالیفی با رویکرد علم سنجی ،گردشگری و توسعه ،شماره 0 ،2022 ،صفحات 159 تا 176 ،
سجاد مزارعی،کاظم عسکری فر،امین نیکبخت ،بررسی نقش تعدیلگری دانش و درگیری ذهنی مصرفکننده بر رابطه محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان ،تحقیقات بازاریابی نوین ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 93 تا 110 ،
فاطمه پوربهمن،کاظم عسکری فر،محمدحسین رونقی ،شناسایی و اولویتبندی فناوریهای خردهفروشی هوشمند مبتنی بر ویژگیهای فناوری و قابلیتهای سازمانی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره¬ای رفاه) ،مدیریت توسعه فناوری ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 135 تا 164 ،
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،امین نیکبخت ، بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه ،کاوشهای مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 557 تا 585 ،
کاظم عسکری فر،سنا اسفندیاری،محمدصادق شرفی اورزمان ،الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونیهای فرش دستباف روستایی استان فارس ،تعاون و کشاورزی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 152 تا 191 ،
سجاد سمائی،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،مفهومسازی تجربی خاطرهانگیز گردشگران داخلی و بینالمللی از مقصد شهر شیراز ،گردشگری و توسعه ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
فاطمه دوکوهکی،ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر ،گلوگاههای کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمدهفروش-خردهفروش در کانال توزیع مواد غذایی ،مدیریت زنجیره تامین ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 75 تا 87 ،
محمدحسن امیرنژاد،کاظم عسکری فر،مریم نکویی زاده ،عوامل موثر بر رفتار انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای ،کاوشهای مدیریت بازرگانی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
حبیب الله رعنایی کرد شولی،کاظم عسکری فر،محمدامین بلندپرواز ،ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری ،مدیریت برند ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
دامون رزمجویی،مسلم علی محمدلو،حبیب الله رعنایی کرد شولی،کاظم عسکری فر ،بررسی فناوریهای صنعت چهار در حمل و نقل دریایی ،جاده ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 235 تا 244 ،
دامون رزمجویی،مسلم علی محمدلو،حبیب الله رعنایی کرد شولی،کاظم عسکری فر ،ارزیابی تولیدات علمی صنعت حمل و نقل دریایی 4.0 ،علوم و فنون دریایی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
علی محمدی،داریوش مولا،عباس عباسی،کاظم عسکری فر ،ارزیابی سهم فناوری در ایجاد ارزش افزوده بخش صنعت (مطالعه موردی زنجیره ارزش صنایع شیمیایی استان فارس) ،مدیریت صنعتی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 861 تا 879 ،
نظام الدین فقیه،کاظم عسکری فر ،رتبهبندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی دادهها ،توسعه کارآفرینی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 16 ،
حبیب الله رعنایی کرد شولی،کاظم عسکری فر ،چارچوبی برای تدوین برنامههای راهبردی مدیریت بحران در سطوح ملی و منطقهای ،دانش پیشگیری و مدیریت بحران ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 30 تا 42 ،
کورش عشقی،کاظم عسکری فر ،بهبود بهرهوری سیستم حمل و نقل با استفاده از مدل برنامهریزی ریاضی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ،مهندسی عمران شریف ،شماره 0 ،1389 ،صفحات 92 تا 100 ،
kazem askarifar،Zohreh Motaffef، ,An investment development framework in Iran's seashores using TOPSIS and best-worst multi-criteria decision making methods ,Decision Science Letters ,vol. 0 ,2018 ,pp. 55-64 ,
kazem askarifar ,The Impact of Demographic and Psychological Characteristics Affecting the Students' Entrepreneurial Attitudes Case Study Shiraz University ,Palma Journal ,vol. 0 ,2017 ,pp. 300-306 ,
Mansooreh Rooshan،payam shojaei،kazem askarifar، ,Identifying and Prioritizing Effective Factors on Outsourcing in Public Hospitals Using Fuzzy BWM ,Hospital Topics ,vol. 0 ,2020 ,pp. 16-25 ,
Feridun Esmaeilzadeh،kazem askarifar،Pegah Alamdari ,A Strategic Service Management Model in National Gas Distribution Projects ,TEHNICKI GLASNIK-TECHNICAL JOURNAL ,vol. 0 ,2020 ,pp. 418-422 ,
سحر محمدی،Abbas Abbasi،Habib Allah ranaei،kazem askarifar ,Conceptualizing sustainable–responsible tourism indicators an interpretive structural modeling approach ,ENVIRONMENT DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY ,vol. 0 ,2021 ,pp. 0-0 ,
kazem askarifar،Zohre Arabi،Ali Reza Alaghehband ,Presenting a decision support model for supplier selection using the best-worst method and asymmetric fuzzy mathematical programming (a case study) ,International Journal of Procurement Management ,vol. 0 ,2021 ,pp. 579-598 ,
Mansooreh Rooshan،payam shojaei،kazem askarifar، ,Designing a Multi-Criteria Decision-making Framework for Selecting Wards and Units in Public Hospitals A Case of Shiraz Zeinabieh Hospital ,Journal Of Health Management And Informatics ,vol. 0 ,1400 ,pp. 159-167 ,
kazem askarifar،amin nikbakht،Sajad Mazarei ,The Moderating Effect of Attitude toward Celebrities on the Relationship between Perceived Credibility and Brand Loyalty in Mobile Instagram Ads ,The International Journal of Interdisciplinary Organizational Studies ,vol. 0 ,2022 ,pp. 65-81 ,
mahnoosh mehran،Abolghasem Ebrahimi،kazem askarifar ,Determination of Lifestyle Pattern of Buyers of Luxury Fashion Brands Using the Repertory Grid Technique ,LUXURY-HISTORY CULTURE CONSUMPTION ,vol. 0 ,2022 ,pp. 0-0 ,
saba jokar،payam shojaei،kazem askarifar،Arash Haqbin ,Investigating social risks of construction projects in historic tourism sites in urban districts of developing countries social network analysis approach ,International Journal of Contemporary Hospitality Management ,vol. 0 ,2022 ,pp. 0-0 ,
kazem askarifar،yalda dehbozorgi،ali al-safi ,How Risk-Aversion Level of Return Policies Impact Consumer Trust in Online Shopping? An Intercultural Study in the Middle East? ,Journal of Islamic Marketing ,vol. 0 ,2021 ,pp. 0-0 ,
kazem askarifar،A.A. Safavi،pegah jahan bakhsh tehrani،Mohammad Hosein Karami ,In-Store Assortment Training to the Distribution Manpower of Dairy Companies Using Gamification ,Research and Practice in Technology Enhanced Learning ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Damoon Razmjooei،moslem Alimohammadlou،Habib Allah ranaei،kazem askarifar ,Industry 4.0 research in the maritime industry a bibliometric analysis ,WMU Journal of Maritime Affairs ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Damoon Razmjooei،moslem Alimohammadlou،Habib Allah ranaei،kazem askarifar ,A bibliometric analysis of the literature on circular economy and sustainability in maritime studies ,ENVIRONMENT DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Ali Mohammadi،Dariush Mowla،Abbas Abbasi،kazem askarifar ,Using Thermodynamics Entropy To Modelling Economic Value Added Analysis of Manufacturing Firms (Iranian Chemical Industries Case Study) ,EUROPEAN ONLINE JOURNAL OF NATURAL AND SOCIAL SCIENCES ,vol. 0 ,2015 ,pp. 490-502 ,
Ali Mohammadi،kazem askarifar ,ASSESSMENT OF INDUSTRIAL INVESTMENT PROJECTS USING DATA ENVELOPMENT ANALYSIS (DEA) CASE STUDY IRAN ,Arabian journal of business and management review ,vol. 0 ,2014 ,pp. 421-430 ,
همایش ها
کاظم عسکری فر،مرضیه عسکری فر،فاطمه تیموری ,بررسی اثربخشی تبلیغات محیطی بر توسعه فرهنگ حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی ,همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستانها و مراکز درمانی ,1396 ,بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ,
کاظم عسکری فر،صدیقه منصوری،مهدی ابطحی ,اولویت بندی عوامل موثر بر مکانیابی اماکن ورزشی با استفاده از دلفیفازی ,1st International Conferece on Modern Developments in Management Economic and Accounting ,1395 ,تهران ,
مهدی ابطحی،کاظم عسکری فر،عباس شکفته،سبحان سرحدی ,بررسی رابطه هوش هیجانی و ریسک پذیری مدیران پروژه مطالعه موردی شرکت مهندسی و طراحی همپاانرژی (هدکو) و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ,دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه ,1395 ,تهران ,
کاظم عسکری فر،صدیقه منصوری ,مکانیابی بهینه اماکن ورزشی با استفاده از برنامهریزی ریاضی و سیستم اطلاعات جغرافیا؛ مطالعه موردی منطقه 9 شهر شیراز ,2nd International Conference on Management Accounting & Dynamic Audit ,2017 ,دانشگاه خوارزمی-تهران ,
کاظم عسکری فر،پگاه علمداری ,تعیین شکاف کیفیت خدمات در شرکتهای پیمانکاری با استفاده از مدل سروکوال (مورد مطالعه شرکتهای پیمانکاری شرکت گاز استان فارس) ,چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم مهندسی ,2018 ,مونیخ ,
پگاه علمداری،کاظم عسکری فر،سید مهدی ابطحی ,اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباطات پیمانکار و کارفرما در پروژه های عمرانی ,دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ,1397 ,تهران ,
کاظم عسکری فر،زهره عربی،علیرضا علاقه بند ,شناسایی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی تامین کنندگان با استفاده از تکنیک تصمیم گیری بهترین-بدترین فازی (مطالعه موردی) ,سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع ,1396 ,تهران ,
ابوالقاسم ابراهیمی،کاظم عسکری فر،آرزو ریاحی سامانی ,بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر رفتار خرید بی برنامه مشتریان مواد غذایی ,کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد ,1397 ,تهران ,
کاظم عسکری فر ,بررسی نقش تعدیلگری متغیرهای جمعیتشناختی در رابطه نشاط سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان فروش؛ یک مطالعه موردی ,چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی ,1398 ,دانشگاه شهید بهشتی تهران ,
کاظم عسکری فر،سیدعلی اکبر صفوی،پگاه جهانبخش تهرانی،محمدحسین کرمی ,آموزش مهارت چیدمان درون فروشگاهی به نیروی انسانی توزیع کننده با استفاده از بازیوارسازی در بستر موبایل ,نهمین کنفرانس بینالمللی و پانزدهمین کنفرانس ملی یادگیری الکترونیکی ایران ,1400 ,سنندج، ایران ,
کاظم عسکری فر،سیدعلی اکبر صفوی،پگاه جهانبخش تهرانی،محمدحسین کرمی ,آموزش مهارت چیدمان درون فروشگاهی به نیروی انسانی توزیعکننده با استفاده از بازیوارسازی در بستر موبایل ,نهمین کنفرانس بینالمللی و پانزدهمین کنفرانس ملی یادگیری الکترونیک ایران ,1400 ,دانشگاه کردستان ,
پیمان عباسی خوشکار،محمدحسن فیروزبخت،کاظم عسکری فر،فریدون اسماعیل زاده،محمد فارسی ,زنجیره تامین چرخهای در پالایشگاههای گاز طبیعی؛ ارزیابی اقتصادی-زیستمحیطی بازیافت دی گاز اکسید گوگرد در پالایشگاه گاز شهید هاشمینژاد ,سومین کنفرانس ملی فرایندهای گاز و پتروشیمی ,1401 ,دانشگاه فردوسی مشهد ,
طرح های بنیادی
تحلیل و ارائه مدل توسط سرمایه گذاری استان فارس با تأکید بر لکه گذاری و جانمایی طرح های دارای مزیت
ارائه مدل حمایت و توسعه واحدهای تحقیق و توسعه R&D در اتحادیه های تعاونی استان فارس
استراتژی های بازاریابی اجتماعی در کاهش آثار منفی شبکه های اجتماعی در کسب و کار(مطالعه موردیشهرک بزرگ صنعتی شیراز)- حمایت از پایان نامه
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
گل نوش ال یاسین
بررسی تأثیر استفاده از اصول طراحی محیطی و چیدمان فروشگاهی بر رفتار خرید آنی مصرف کننده در خرده فروشی ها
کارشناسی ارشد
1397/11/30
زهرا دهقان نجم ابادی
ارائه الگوی شبکه دانش (هاب) توسعه فناوری در مگاپروژههای صنعت نفت (مورد مطالعه انستیتو ایزومریزاسیون دانشگاه شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/04/23
سنا اسفندیاری
ارائه الگوی بازاریابی فرصتهای سرمایهگذاری در سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری شیراز
کارشناسی ارشد
1399/06/05
ناصر استخر
بررسی رابطه ابهام و تعارض نقش با تمایل به رفتار کار نوآورانه سازمانی با میانجیگری سرمایه اجتماعی در فرودگاه لارستان
کارشناسی ارشد
1398/11/30
محمدحسن امیرنژاد
ارائه الگوی عوامل موثر بر رفتار درون فروشگاهی انصراف از خرید مشتریان در فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1401/04/06
پگاه جهان بخش تهرانی
بررسی نقش تعدیل گری ریخت های انگیزشی-ارزشی شوارتز در ارتباط میان عناصر بصری تبلیغات چاپی و اثربخشی تبلیغات (مورد مطالعه: محصولات لبنی پگاه)
کارشناسی ارشد
1399/06/19
محمدحسین کرمی
طراحی الگوی آموزش چیدمان درون-فروشگاهی کارکنان فروش شرکت لبنیات رامک با استفاده از تکنیک بازیوارسازی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
زهرا کاظمی
ارائه الگوی قابلیتهای بازاریابی در چرخه عمر شرکتهای نوپا (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
اریا مرحمتی
استراتژیهای بازاریابی اجتماعی در کاهش آثار منفی شبکههای اجتماعی در کسبوکار (مورد مطالعهی صنایع لبنی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/06/28
فاطمه پوربهمن
اولویت بندی فناوری های خرده فروشی هوشمند برای فروشگاه های زنجیره ای رفاه
کارشناسی ارشد
1400/06/31
ریحانه ره نورد
شناسایی و اولویت بندی برنامه های وفادارسازی مشتریان نسبت به جایگاه های سوخت رسانی (مورد مطالعه: شرکت زاگرس ترابر اکسون)
کارشناسی ارشد
1399/06/29
مهدی سجادی پور
شناسایی و رتبه بندی شاخص های تعیین شیوه خرید خدمات در شرکت آب و فاضلاب شیراز
کارشناسی ارشد
1398/04/25
کمند سلیمانی
ارائه الگوی رفتار پایدار مصرف کنندگان برای کالاهای تندمصرف: مطالعه میوه و ترهبار در شهر تهران
کارشناسی ارشد
1401/06/22
سونا طیبی
ارائهی الگوی ارتباطات بازاریابی در کسب وکارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده هاب شیراز
کارشناسی ارشد
1401/05/12
امیرحسین گمرکچی
ارائه مدل کسب و کار شرکتهای نوپا در حوزه توزیع مواد غذایی زودمصرف (مورد مطالعه: توزیع نان گرم)
کارشناسی ارشد
1397/06/31
پیمان یوسفی پور
طراحی الگوی وفادارسازی مشتریان در تجارت کسب و کار به کسب و کار (B2B) در شرکت روانگستران صنعت آرین
کارشناسی ارشد
1398/11/27
احمد السراج
عوامل تعیین کننده تمایل به کارآفرینی اجتماعی در ایران و عراق: یک مطالعه بین فرهنگی
کارشناسی ارشد
حیدر الساعدی
ارزشهای تأثیرگذار بر رفتار پایدار مصرف کننده؛ یک مطالعه ی بین فرهنگی
کارشناسی ارشد
علی الصافی
رابطه رهبری کارآفرینانه و مشارکت کاری خلاقانه با میانجیگری نشاط سازمانی در دانشگاه بصره
کارشناسی ارشد
1401/11/03
ماجد السویدی
تحلیل شکاف مدیریت خدمات بیمارستانی مبتنی بر انتظارت و ادراکات بیماران: مطالعه موردی بیمارستان آموزشی الدیوانیه
کارشناسی ارشد
1401/10/07
ملیکا حسینی خوراسگانی
عوامل تابآوری صنایع کوچک و متوسط در دوران شیوع پاندمی کووید19 با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز)
کارشناسی ارشد
1401/10/20
فائزه منصوری
ارائه مدل تصمیم سطوح زنجیره تامین در مواجهه با بازاریابی کمیابی با استفاده از نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: صنایع گوشتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز)
کارشناسی ارشد
1401/11/19
الهام احمدی شولی
طراحی مدل، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش با استفاده از تحلیل شبکه همبستگی و رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری در شرکت توزیع نیروی برق شیراز
کارشناسی ارشد
1396/12/20
فروغ فرجام
ارائه الگوی توسعهی قابلیتهای شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مدیریت ریسک نوآوری باز
کارشناسی ارشد
1400/11/15
سیدمحمدعلی حمیدی
ولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری دانشگاه با به کارگیری رویکرد ترکیبی طراحی آزمایشات تاگوچی و تصمیپم گیری چندمعیاره طبقه بندی شده (موردمطالعه: دانشگاه شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/11/24
لیلا حاتمی
ارائه الگوی وفادارسازی برای فروشگاه¬های زنجیره¬ای
کارشناسی ارشد
1399/06/26
صبا جوکار
شناسایی و ارزیابی ریسک های اجتماعی در پروژه های عمرانی منطقه تاریخی-فرهنگی شهر شیراز با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
میثم کارگر
ارائه الگوی سبک خرید مصرفکنندگان مبتنی برکیفیت زندگی کاری
کارشناسی ارشد
مهنوش مهران
ارائه چارچوبی برای شناسایی سبکزندگی خریداران برندهای لوکس با استفاده از تکنیک شبکه خزانه (مورد مطالعه: خریداران برندهای لوکس پوشاک در شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/11/30
امین نیکبخت
طراحی و ارزیابی برنامههای وفادارسازی مشتریان بیمه براساس ارزش طول عمر آنها (مورد مطالعه : مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1397/11/28
امید رضایی
ارائه مدل پذیرش فناوری ارز دیجیتال در شرکتهای دانشبنیان شیراز
کارشناسی ارشد
آرزو ریاحی سامانی
شناسایی عناصر بسته بندی و رابطه ی آن با انجام خرید بی برنامه ی مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه هایپر استار شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/03/22
منصوره روشن
ارائهی الگوی برونسپاری بخشهای منتخب بیمارستان زینبیه شیراز با استفاده از تکنیک¬های تصمیمگیری چند معیاره
کارشناسی ارشد
1397/09/28
فریده صابرنظراقا
طراحی چارچوب و تحلیل شکاف انتظاری و ادراکی از آمیخته بازاریابی در شرکت بازارگستر پگاه منطقه 3
کارشناسی ارشد
1397/11/29
مونا سیاح فر
ارایهی مدل زنجیرهی ارزش پایدار با استفاده از توسعهی الگوی پورتر و کارت امتیازی متوازن در یک واحد صنعتی (مطالعهی موردی: شرکت پرمیومباند)
کارشناسی ارشد
1396/12/12
امیرحسین شایق
شناسایی و اولویتبندی علل شکست کسبوکارهای کوچک و متوسط به روش سوارا (مطالعه موردی: شهرک صنعتی آبباریک شیراز)
کارشناسی ارشد
1398/06/31
میلاد شوشتریان
شناسایی عوامل انگیزشی و بازدارنده در جذب بخشهای مختلف مخاطبان به مجموعههای سینمایی(مورد مطالعه: مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فرخنده زمانی
تحلیل عوامل موثر بر گرایش مشتریان نسبت به نوشتافزار ایرانی اسلامی با نقشه شناختی فازی (مورد مطالعه کودکان گروه سنی 9 تا 12 سال شهر شیراز).
کارشناسی ارشد
1401/06/30
محمدامین بلندپرواز
ارائه مدلی برای تبیین انتقام گیری مشتری
کارشناسی ارشد
1398/04/26
سحرسادات محمدی
طراحی الگو و ساختار دهی مساله گردشگری پایدار –مسئولانه با رویکرد روششناسی چندگانه سیستمی
دکتری
1399/11/30
مهدی اسماعیل زاده
ارائه الگوی نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان در تصفیهخانه نیروگاه سیکل ترکیبی فارس
کارشناسی ارشد
1398/06/31
فاطمه دوکوهکی
شناسایی گلوگاههای کارکردی زنجیره تامین دوسطحی عمدهفروش-خردهفروش در کانال توزیع واحدهای تولید مواد غذایی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز
کارشناسی ارشد
1400/11/19
الهه اسماعیل زاده
طراحی مدل کیفیت تجربه مشتری در گردشگری پزشکی ؛ بیماران بین الملل
کارشناسی ارشد
سعد عدای
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در شکلگیری شهر هوشمند (مورد مطالعه: شهر ناصریه)
کارشناسی ارشد
سیده فاطمه حسینی
ارائه الگوی بخشبندی مشتریان سازمانی در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت نوشین شیراز)
کارشناسی ارشد
معین کاظمی
طراحی الگوی زیستبوم نوآوری باز با رویکرد سیستمی چندگانه، مطالعه موردی: صنایع الکترونیک شیراز (صا شیراز)
دکتری
نیما خادمی
گونه شناسی مشتریان در بازاریابی رویداد محور (مورد مطالعه: جشنواره روستایی گل و گلاب میمند فارس)
کارشناسی ارشد
نرگس میرانی سرگزی
تأثیر استفاده از بازی وارسازی دوره¬های غیررسمی برخط آموزش عالی بر یادگیری خودراهبر، مشارکت و عملکرد تحصیلی دانشجویان
دکتری
امیرحسین محمدیان
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر انتخاب درگاههای پرداخت الکترونیک در خرید آنلاین با استفاده از تکنیکهای فرافکن
کارشناسی ارشد
1401/06/19
دامون رزمجویی
مدل کسب و کار مبتنی بر اقتصاد چرخهای و صنعت 4 در بنادر: مورد مطالعه بندر امام خمینی(ره)
دکتری
1401/12/12
سجاد سمائی
ارائه ی الگوی رفتار سفیر برند مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد نظری زمینه ای (مورد مطالعه شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1400/09/23
شهلا یوسفی
طراحی الگوی توسعهی زیستبوم کارآفرینی دانشگاه محور پایدار با رویکرد سیستمی چندگانه
دکتری
محمدمهدی زارعی
ارائه الگوی مسئولیتاجتماعیخردهفروشیها و رفتار شهروندی مشتریان (مورد مطالعه فروشگاه¬های زنجیره¬ای سروش شهر شیراز)
کارشناسی ارشد
1401/06/28
پروين عباسي آتشگاه
تکنولوژيهاي نوين ارتباطي و خانواده شبکهاي: مطالعهي رابطه استفاده از تکنولوژيهاي نوين ارتباطي و روابط خانوادگي
کارشناسی ارشد
1395/12/17
محمد امين
بررسي موانع اجراي مدل توسعه اي يونيدو در خصوص تشکيل کنسرسيوم صادراتي در خوشه هاي فرش دستباف در ايران
کارشناسی ارشد
1397/11/29
سهيلا اوريده
شناسايي و اولويت بندي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي عمليات ناب در دانشگاه شيراز به روش بهترين- بدترين
کارشناسی ارشد
1397/06/27
مريم بابادي عکاشه
طراحي الگوي زنجيره ارزش خدمات بانکي (مورد مطالعه: بانک ملت)
کارشناسی ارشد
1399/06/20
انا بوالوردي زاده
ارائه ي مدلي براي انتخاب تامين کننده ي سبز در دانشگاه شيراز با استفاده از رويکرد هاي چند معياره و تئوري راف
کارشناسی ارشد
1397/11/27
شهلا ابراهيمي
مدل يادگيري ماشين براي پيشبيني درماندگي مالي با استفاده از اطلاعات حسابداري و اقتصاد کلان
دکتری
1398/06/30
زهرا فريديان سروستاني
مکان يابي مدارس بر اساس الگوي توزيع جمعيت دانش آموزي (مطالعه موردي: مدارس دخترانه منطقه چهار شهرداري شهر شيراز.
کارشناسی ارشد
1397/10/24
افروزسادات فروغي پور
بررسي عوامل مؤثر بر زمينههاي شکلگيري افزونه خواهي با تأکيد بر نقش حقوق مالکيت در کشورهاي منتخب
کارشناسی ارشد
1396/04/20
پريسا کمالي سروستاني
بررسي روشهاي تامين منابع مالي و انتخاب روش بهينه براي پروژه هاي شرکت برق منطقه اي
کارشناسی ارشد
1396/12/09
فائزه محمودي
تبيين جامعه شناختي رابطة بين استفاده از شبکه هاي اجتماعي مجازي و گرايش سياسي (مورد مطالعه: شهروندان 18 - 48 ساله در شهر نوراباد)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
عدنان محمدي شولي
بررسي رابطه بين نوع مالکيت نهادي و شفافيت راهبري شرکتي و اطلاعات حسابداري در بورس اوراق بهادار تهران
کارشناسی ارشد
1398/09/23
الهام مشتاقي ابرقويي
مدل سازي و حل مسئله زمان بندي پروژه چند هدفه با محدوديت منابع چند حالته و قابليت انقطاع فعاليت ها با استفاده از الگوريتم هاي فراابتکاري
کارشناسی ارشد
1397/06/31
پرديس نيکونام نظامي
اولويتبندي راهکارهاي ارتقا سلامت اداري در کلان پروژههاي عمراني شهري با به کارگيري رويکرد تصميم گيري چندمعياره فازي (موردمطالعه: پروژههاي شهرداري شيراز)
کارشناسی ارشد
1399/11/29
سارا پرنگ
بررسي تأثيرکيفيت نهادي بر نوسان رشد اقتصادي در کشورهاي منتخب آسيايي
کارشناسی ارشد
1395/12/21
سارا پورعيسي
مطالعه مردمنگارانه ي مواجهه ي مردم با ريزگردهاي زيست محيطي: موردمطالعه شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1397/06/25
رضا رستگاري
ارائه مدل ساختاري معادله اي اثربخشي استراتژي بازاريابي تأثيرگذار در بستر اينستاگرام
کارشناسی ارشد
1400/06/31
مصطفي صادق نياخرم ابادي
تأثير يکپارچگي سيستم هاي اطلاعاتي بر عملکرد مالي با تأکيد بر نقش ميانجي عملکرد هزينه وکيفيت عملکرد با استفاده از معادلات ساختاري
دکتری
1399/06/31
محمد سعيدي
ارائه الگوي رفتار پيش از خريد مصرفکننده (مورد مطالعه: خريداران تلفن همراه در شهر شيراز)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
امير سيدعليخاني
مدلسازي مشتريان استارتآپ نرمافزاري با رويکرد عاملبنيان و تحليل شبکهي اجتماعي از منظر متدلوژي استارتآپ ناب
دکتری
1400/05/05
وحيده شاهين
ارائه چارچوبي براي غلبه بر موانع نوآوري سبز در صنايع غذايي و آشاميدني کوچک و متوسط مستقر در شهرک صنعتي بزرگ شيراز
کارشناسی ارشد
1399/06/31
يلدا شرفيان
طراحي نظام برون سپاري خدمات در کميته امداد امام خميني (ره) استان فارس
کارشناسی ارشد
1398/11/30
مهدي ياري
ارائه الگوي تبليغات اينترنتي به منظور ترغيب سرمايهگذاران به بازار سهام
کارشناسی ارشد
1399/06/31
رضا زماني
بررسي تأثير برخي از ويژگيهاي فردي و سازماني بر پذيرش کمتر از واقع گزارش کردن زمان به وسيله حسابرس: با توجه به نقش تعديل کنندگي رضايت شغلي
کارشناسی ارشد
1396/06/29
اکبر زارع گاريزي
مدل سازي نقش واسطهاي نگرش نسبت به اطلاعات حسابداري، وضوح نقش و توانمند سازي روانشناختي بر رابطه بين نظام جامع ارزيابي عملکرد و عملکرد مديريتي در شرکت هاي برق منطقه اي
دکتری
1396/12/20
محمد زه تاب
شناسايي موانع توسعه صادرات غير نفتي در استان فارس با تأکيد بر موانع نهادي
کارشناسی ارشد
1398/06/31
ليلا زراعت پيشه
رابطه تمرکز مشتري و نسبتهاي سودآوري با تأکيد بر نقش تعديل کنندگي چرخه عمر مشتري
کارشناسی ارشد
1396/12/20
محمد ضياييان
بررسي پنج فرصت برتر سرمايه گذاري در صنايع فناوري اطلاعات شهر شيراز
کارشناسی ارشد
1397/11/30
زينب خسرواني
بررسي تاثير تحريم هاي اقتصادي بر نابرابري درآمد در ايران
کارشناسی ارشد
1397/11/30
مريم فتوتي
زمانبندي کلاسهاي درس و امتحانات با استفاده از رويکرد ابر ابتکاري (موردمطالعه: دانشکده اقتصاد، مديريت و علوم اجتماعي دانشگاه شيراز)
کارشناسی ارشد
1398/04/04
نام درس
نمایش 11 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
تئوری های کارآفرینی
230343101
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1330 الی 1530)
1400/10/29 (1100 - 1300)
ترم اول 1400
تشخیص فرصت های کارآفرینی
230343111
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1400 الی 1600)
1400/10/22 (1100 - 1300)
ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
230341161
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/18 (0900 - 1100)
ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
230341811
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/18 (0900 - 1100)
ترم اول 1400
اخلاق و احکام کسب وکار
230341941
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1530 الی 1730)
1400/10/15 (0000 - 0000)
ترم اول 1400
تحقیقات بازاریابی
230348371
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/19 (1100 - 1300)
ترم اول 1400
نظریه های سازمان و مدیریت
230341921
3
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1400 الی 1700)
1400/10/18 (0900 - 1100)
ترم اول 1400
تصمیم گیری برای مدیران
230341981
3
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1500 الی 1800)
1400/04/20 (1600 - 1800)
ترم دوم 1399
مدیریت کارخانه
230332671
3
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0930 الی 1100) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0930 الی 1100)
1400/04/21 (0900 - 1100)
ترم دوم 1399
بازاریابی صنعتی و خدمات
230348361
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1500 الی 1700)
1400/04/17 (1500 - 1700)
ترم دوم 1399
سیستمهای خرید انبارداری و توزیع
230332601
3
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 0930) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 0930)
1400/04/10 (1400 - 1600)
ترم دوم 1399
نمایش 11 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
حوزه ریاست
کارمندان
واحدها
مقررات
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم اندازها
اعضای هیات علمی
افتخارات
امکانات
ساختار سازمانی
تماس با دانشکده
آموزشی
کارشناسان آموزش
شورای آموزشی
شورای تحصیلات تکمیلی
قوانین و آیین نامهها
فرمها
سوالات متداول
چارت آموزشی بخش ها
پژوهشی
شورای پژوهشی
پژوهشکدهها
مراکز پژوهشی
مرکز کامپیوتر
قطبهای علمی
آزمایشگاهها
کتابخانهها
نشریات پژوهشی
سوالات متداول
آیین نامه ها
اولویت های پژوهشی سازمان ها
دانشجویی و فرهنگی
شورای فرهنگی
انجمنهای علمی
پروژههای دانشجویی
کارآفرینی
تشکلها
نشریات دانشجویی
تربیت بدنی
سوالات متداول
بخشها
اقتصاد
مدیریت
حسابداری
جامعه شناسی و برنامه ریزی اجتماعی
مدیریت جهانگردی و هتلداری
جغرافیا
تماس با ما