اعضای هیات علمی

مریم نکویی زاده

مریم نکویی زاده

مریم نکویی زاده    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
سحر علیزاده ارائه مدلی جهت شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش ویژه برند مقصد گردشگری با میانجی‌گری کیفیت خدمات (موردمطالعه: باغ ارم و موزه نارنجستان شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1398/06/31
علیرضا اسلامی نزاد شناسایی عوامل موثر بر ارتقا ارزش ویژه مشتری در فروشگاه های اینترنتی کارشناسی ارشد 1400/06/31
خدیجه کاوه آینده پژوهی عوامل موثر بر پیاده سازی اینترنت اشیاء در صنعت گردشگری استان فارس کارشناسی ارشد 1399/06/31
ایران منتصری ارائه چارچوب وفاداری گردشگران داخلی با تاکید بر بازاریابی رابطه‌ای و میانجی‌گری مشارکت گردشگر (مورد مطالعه: شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1398/11/29
علی ستوده ارائه الگوی جامعی از شخصیت برند و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری مشتریان(موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شیراز) کارشناسی ارشد 1398/06/27
مهدی یاری ارائه الگوی تبلیغات اینترنتی به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران به بازار سهام کارشناسی ارشد 1399/06/31
فاطمه عسکری مطالعه تجربی مولفه‌های تاثیرگذار بر تجربه مشتری در نقاط تماس پیش از خرید (مورد مطالعه: مشتریان هنرهای صناعی شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1401/11/09
جواد نوکندی ارائه مدل مفهومی بازیابی اعتماد آنلاین مشتری در بستر تجارت اجتماعی با استفاده از نظریه داده‌ بنیاد کارشناسی ارشد
روزبه رستگار شناسایی و اولویت بندی اقدامات بازاریابی درونگرا در شرکت های دانش بنیان کارشناسی ارشد
سوسن ثابت مقایسه منابع جستجوی اطلاعاتی در رفتار پیش از خرید آنلاین(یک مطالعه بین فرهنگی). کارشناسی ارشد 1402/12/16
اردشیر باقری شناسایی و اولویت‌بندی محدودیت‌های توسعه صنعت گردشگری بین‌المللی ایران و ارائه راهکارهای مرتبط با استفاده از تئوری محدودیت‌ها (TOC)؛ (موردمطالعه: استان فارس) کارشناسی ارشد 1396/12/16
محمدحسن امیرنژاد ارائه الگوی عوامل موثر بر رفتار درون فروشگاهی انصراف از خرید مشتریان در فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1401/04/06
پگاه جهان بخش تهرانی بررسی نقش تعدیل گری ریخت های انگیزشی-ارزشی شوارتز در ارتباط میان عناصر بصری تبلیغات چاپی و اثربخشی تبلیغات (مورد مطالعه: محصولات لبنی پگاه) کارشناسی ارشد 1399/06/19
زهرا خدابخشی سورشجانی ارائه الگویی برای شناسایی و رتبه بندی اثر ابعاد برچسب بر قصد خرید مشتریان محصولات لبنی کارشناسی ارشد 1396/12/15
سیده سارا نامی عنا ارایه مدل مفهومی احیای برند در چرخه عمر برند مقصد گردشگری کارشناسی ارشد 1399/06/31
نیایش رستم پورشهیدی طراحی چارچوب آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند خدمات گردشگری (مورد مطالعه: اماکن تاریخی شهر شیراز) کارشناسی ارشد 1396/12/13
فاطمه یقینی مطالعه ساز و کار فساد اداری در شرکت گاز استان فارس مبتنی بر نظریه داده بنیاد کارشناسی ارشد 1400/06/20
فاطمه عابدی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر دلبستگی به برند در صنعت پوشاک (مورد مطالعه: ال سی من) کارشناسی ارشد 1402/06/14
سعیده هوشیاری مقدم شناسایی اثربخش ترین اقدامات سرمایه گذاری مدیریت تبلیغات در شرکت های لبنی (موردمطالعه شرکت لبنی رامک) کارشناسی ارشد 1400/11/15
نيلوفر علوي بررسي تاثير هويت برند شهري شيراز بر ادراک مصرفکنندگان از کالاهاي توليد شده در اين شهر کارشناسی ارشد 1400/06/31
سيدحسين علوي زاده ابرقويي مطالعه جامعه شناختي مدل اجتماعي معلوليت و نظم گفتماني در قانون حمايت از حقوق معلولان ايران دکتری 1400/06/31
گل نوش ال ياسين بررسي تأثير استفاده از اصول طراحي محيطي و چيدمان فروشگاهي بر رفتار خريد آني مصرف کننده در خرده فروشي ها کارشناسی ارشد 1397/11/30
زيور علي نژادنامقي کاوش فرايندهاي اجتماعي شکل‌گيري انتظارات اجتماعي نوجوانان مقيم شهر مشهد از نهاد خانواده: به سوي يک نظريه زمينه‌اي. کارشناسی ارشد 1396/04/18
زهراسادات بديعي طراحي مدل شاخص هاي کليدي عملکرد در کسب و کارهاي نوپا کارشناسی ارشد 1398/06/31
سارا بهلولي قشقايي بررسي مولفه هاي اصلي مدل هاي کسب و کارهاي الکترونيکي و ارايه مدل بهينه کارشناسی ارشد 1395/12/17
مرضيه ابلاغ جهرمي ارائه الگوي نقش عوامل بازاريابي در توسعه گردشگري با رويکرد تصميم گيري چند معياره فازي (مورد مطالعه: موزه نارنجستان شيراز) کارشناسی ارشد 1396/12/08
سنا اسفندياري ارائه الگوي بازاريابي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شهرداري شيراز کارشناسی ارشد 1399/06/05
زهرا حيدري حسام ابادي آينده‌پژوهي عوامل مؤثر بر انتقال فنّاوري تشخيصي در بيمارستان‌هاي عمومي دولتي شيراز کارشناسی ارشد 1399/06/31
ازاده هوشيار تبيين جامعه شناختي انزواي اجتماعي در بين دانشجويان دانشگاه شيراز کارشناسی ارشد 1395/12/21
مريم کامراني اندازه گيري کارايي و تحليل عوامل موثر بر آن: مطالعه موردي شرکت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي کارشناسی ارشد 1395/06/31
زهرا منصورابادي ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر قصد استفاده از خدمات الکترونيک بانک (مورد مطالعه بانک ملت در شهر شيراز) کارشناسی ارشد 1396/12/08
مهنوش مهران ارائه چارچوبي براي شناسايي سبک‌زندگي خريداران برندهاي لوکس با استفاده از تکنيک شبکه خزانه (مورد مطالعه: خريداران برندهاي لوکس پوشاک در شيراز) کارشناسی ارشد 1398/11/30
پروين نصيري بررسي رابطه‌ي سرمايه‌ي اجتماعي و خودارزيابي سلامت مادران داراي فرزند کمتر از دوسال شهر شيراز کارشناسی ارشد 1398/04/04
امين نيکبخت طراحي و ارزيابي برنامه‌هاي وفادارسازي مشتريان بيمه براساس ارزش طول عمر آنها (مورد مطالعه : مشتريان بيمه پاسارگاد شهر شيراز) کارشناسی ارشد 1397/11/28
مريم اميدي ارزيابي مالي سيستم روشنايي خيابان‌ها و محاسبه‌ي تمايل به پرداخت مردم براي آن: مطالعه‌ي موردي شهر شيراز کارشناسی ارشد 1398/11/06
ريحانه ره نورد شناسايي و اولويت بندي برنامه هاي وفادارسازي مشتريان نسبت به جايگاه هاي سوخت رساني (مورد مطالعه: شرکت زاگرس ترابر اکسون) کارشناسی ارشد 1399/06/29
راضيه رايان پور مطالعه جامعه شناختي عوامل مرتبط با استفاده از طب سنتي، مکمل و جايگزين در شهر شيراز کارشناسی ارشد 1395/06/31
سارا صديقي کراده ارائه مدل محتوايي عدم مسئوليت پذيري اجتماعي مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداري ايران) کارشناسی ارشد 1400/02/30
سيده سارا شهبازي اثر نهادها و اندازه دولت بر عملکرد صادرات غير نفتي در کشورهاي سازمان صادر کننده نفت (اوپک) کارشناسی ارشد 1397/11/23
ميلاد شوشتريان شناسايي عوامل انگيزشي و بازدارنده در جذب بخش‌‌هاي مختلف مخاطبان به مجموعه‌‌هاي سينمايي(مورد مطالعه: مجموعه سينمايي هنر شهر آفتاب) کارشناسی ارشد 1400/06/31
محمدجواد وفاجو توريسم درماني و بررسي نقاط ضعف ها، قوت ها، فرصت‌ها و تهديدات شهر شيراز در اين زمينه کارشناسی ارشد 1398/04/31
عليرضا خوش بين طراحي فرايند جامعه پذيري سازماني: مطالعه موردي شرکت برق منطقه اي استان فارس کارشناسی ارشد 1398/06/31
محمد باقر خوبي نژاد بررسي عوامل اقتصادي، اجتماعي مرتبط با رفتارهاي نابهنجار در مدرسه و خانه به عنوان يک رفتار بزهکارانه در بين دانش‌آموزان مدارس راهنمايي شهر بهمئي کارشناسی ارشد 1395/12/17
پيمان يوسفي پور طراحي الگوي وفادارسازي مشتريان در تجارت کسب و کار به کسب و کار (B2B) در شرکت روان‌گستران صنعت آرين کارشناسی ارشد 1398/11/27
نام درس
 
نمایش 11 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
مدیریت استراتژیک پیشرفته 230341141 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1700 الی 1900) 1400/10/29 (1400 - 1600) ترم اول 1400
مدیریت استراتژیک پیشرفته 230348221 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1500 الی 1700) 1400/10/21 (1400 - 1600) ترم اول 1400
مدیریت استراتژیک کارآفرینی 230343121 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1800 الی 2000) 1400/10/15 (1400 - 1600) ترم اول 1400
مدیریت استراتژیک پیشرفته 230341961 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1500 الی 1700) 1400/10/27 (1300 - 1500) ترم اول 1400
بازاریابی صنعتی و خدمات 230348361 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1700 الی 1900) 1400/10/25 (1300 - 1500) ترم اول 1400
بازاریابی بین المللی 230332771 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1630 الی 1800) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1630 الی 1800) 1400/10/26 (1400 - 1600) ترم اول 1400
بازاریابی و مدیریت بازار ( با رویکرد اسلامی) 230332371 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1500 الی 1630) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1500 الی 1630) 1400/10/25 (1100 - 1300) ترم اول 1400
مدیریت استراتژیک پیشرفته 230348341 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1600 الی 1800) 1400/04/20 (1600 - 1800) ترم دوم 1399
بازاریابی و مدیریت بازار ( با رویکرد اسلامی) 230332371 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1430) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1430) 1400/04/21 (1300 - 1500) ترم دوم 1399
مدیریت استراتژیک 230341971 3 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1600) 1400/04/16 (1300 - 1500) ترم دوم 1399
مدیریت استراتژیک 230332741 3 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1500 الی 1630) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1500 الی 1630) 1400/04/24 (1400 - 1600) ترم دوم 1399
نمایش 11 نتیجه
از 1